نوشته شده توسط : عباسی

آیا میشود از تارنما های فرنگی بک لینک و پیوند گرفت
شاید برای شما هم پرسش باشد که می‌شود به هیچ عنوان از تارنما های فرنگی بک پیوند گرفت؟ اثرها ان مثبت میباشد سئو سایت یا این که منفی؟ خوب پاسخ این سوال های بی آلایش میباشد شما می‌توانید در وبسایت های فرنگی بک لینک و پیوند بگیرید و میتواند تاثیر مثبت خویش رت هم داشته باشد که گوگل قبول نماید که وبسایت شما یک وب سایت دارای اعتبار میباشد البته نکته قابل رعایت این میباشد که در مرحله نخستین مطالب شما می بایست مربوط به آن وبسایت باشد و در مرحله دوم گویش استعمال ی شما بایستی با آن وب سایت منطبق داشته باشد از جمله در شرایطی‌که لهجه تارنما لاتین میباشد بک لینک و پیوند شما هم می بایست لاتین باشد البته به طور کلی می‌تواند از حیث گوگل در شرایطی‌که تمامی ی آنها‌را رعایت نمائید میتواند بسیار خوب باشد.


کاربرد و اهمیت بک لینک و پیوند

شایسته ترین فرصت برای بک لینک و پیوند به چنگ آوردن
ابدا ما چه هنگامی بایستی بک پیوند بگیریم؟ وقتی شما می بایست بک پیوند بگیرید که هنگامی شما وب سایت خویش را ساخته اید و تک تک عمل های سئوی داخلی خویش را جاری ساختن داده اید(سئوی داخلی) پس از حداکثر 2 ماه میتوانید که بک لینک و پیوند بگیرید اما در حالتی که شما سئوی خویش را اعمال نداده باشید و بک لینک و پیوند بروید و گوگل به وبسایت شما رمز بزند ممکن میباشد حتی وبسایت را گزینه جریمه قرار دهد زمانی کاری برای ان جاری ساختن ندادید.

فیض گیری
روی هم رفته بخواهیم بگوییم بک لینک و پیوند ها قادر است خیلی اثرگذار باشد در سئوی یک تارنما و قادر است از نظر های متفاوت از اهمیت بالایی بر خوردار باشد و بایستی بدانید که در کدام وبسایت بایستی بک پیوند بگیرید که به شما فراگیری دادیم پس به سادگی می‌توانید در بهینه سازی پیروز بشوید پس با ما یار و همدم باشید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


سئوداخلی چه چیزی است؟ چرا طراحان کمتر به seo داخلی وب سایت سئو سایت خویش اعتنا می نمایند؟ آیا حقیقتا بهینه سازی داخلی در ارتقاء مرتبه تارنما اثر داراست؟

بهینه سازی داخلی به هر عمل و اقداماتی که درون وب سایت اجرا میشود و مرتبط با کدنویسی داخلی میباشد که به خواسته ارتقاء سکو وبسایت در گوگل میباشد را بهینه سازی داخلی میگویند.

همانگونه که میدانید، seo دو قسمت دارااست: بهینه سازی داخلی و offpage. متاسفانه دیده می شود که خیلی از طراحان با اینکه تجربه کاری متعددی دارا‌هستند البته دقت ای به کدهای داخلی و نوع تایپ کردن آن نمیکنند.

درین نوشته‌ی‌علمی می‌خواهیم 8 تکنیک بهینه سازی داخلی که هر پباده سازی می بایست در او‌لین مرحله به آنها توجه داشته باشد را ذکر کنیم. همان طور که گفتیم seo داخلی بیشتر مرتبط با کدنویسی مطالب میباشد.

8 تکنیک اثر قسمت seo داخلی

1. تیتر برگه ( Page Title)
تیتر ورقه یکی مهم‌ترین فاکتورهای بهینه سازی در seo داخلی است. هر ورقه شما می بایست دارنده یک تیتر واحد باشد که عبارات کلیدی اصلی در آنان قرار گرفته گردد.

مثلا ما یک پست آموزشی seo راجع به معرفی تکنیک های seo داخلی نوشتیم. خواهیم توانست تیتر آن را بدین شکل بنویسیم: \" تکنیک های مهم در بهینه سازی داخلی\" . همان طور که مشاهده میکنید، کلمه و واژه کلیدی ما در تیتر این شیت قرار گرفته میباشد.

با کارهرکسی که واژه بهینه سازی داخلی را در گوگل کاوش نماید، شانس چشم شدن ورقه شما به وسیله مخاطب ارتقا پیدا می نماید.

2. تگ توضیحات ( Meta Description)
برخی از مالکان تارنما ها فراموش می نمایند که از این تگ به کار گیری می نمایند. در الگوریتم های تازه گوگل، دقت ویژه ای بدین تگ شد‌ه‌است و مهم ترین و شایسته ترین جای میباشد که شما در آن عبارات کلیدی مربوط به تجارت خویش را به کار گیری فرمائید.

در تگ توضیحات شما تنها در توا‌ن 150 واژه بایستی به گوگل بگویید که‌این کاغذ راجع‌به چه می باشد. درصورتی که گوگل تناسبی در بین این تگ و محتوای داخلی پیدا نکند، تارنما شما‌را اسپم شناخته و آن را جریمه خواهد کرد.

برای مثال ما تگ توضیحاتی که در یک کدام از صفحه های تارنما سئوکار به فعالیت برده ایم به طور تحت میباشد:

\" seo داخل کاغذ ( سئوداخلی) یکی‌از گونه های seo تارنما میباشد. عمل seo باطن کاغذ در سال 2016 از اهمیت ویژه ای برخوردار گردیده‌است.\"

همان طور که مشاهده می‌کنید ما کلمه و واژه کلیدی خویش را seo باطن برگه ( بهینه سازی داخلی) میباشد به تعداد دوبار به کار گیری کردیم. شما همین الان چنانچه seo داخل کاغذ را در گوگل تایپ فرمائید، در درجه نخستین گوگل قرار خواهد گرفت.

3. متا تگ ها واژه و کلمه کلیدی
اما این تکنیک دیگر امروزه در گوگل استعمال سعی ندارد، ولی به کار گیری از آن خالی از لطف وجود ندارد. پیشنهاد می شود که در هر برگه دست کم یک واژه کلیدی را تمجید نمایید و بعد از آن نسبت به آن کلمه و واژه کلیدی، ساخت‌و‌ساز محتوا نمایید.

4. ساختاربندی URL
ساختارهای برگه با صرفه گردیده برای کاغذ به شدت سفارش میشود چونکه به وسیله موتورهای کاوش آیتم پیمایش قرار می‌گیرد. هر نشانی شیت کمتر باشد، حاصل بهتری را میتواند نتیجه ها گوگل داشته باشد. هرچند که صرفا برهان اثرگذار در seo داخلی وجود ندارد.

عاملی که منجر باصرفه شدن نشانی برگه میگردد، به فعالیت بردن لغت ها کلیدی در آن میباشد. پیشنهاد میشود که دست کم یک توشه کلمه و واژه کلیدی دارای ربط را به کار گیری فرمایید.

5. تگ های بدنه
یکی نکات اصلی در ساخت و ساز محتوا، نصیب بندی کردن آن میباشد. زیرا علاوه براینکه خوانایی را برای مخاطب زیاد می نماید، میتواند بر seo وبسایت هم اثر مطلوبی داشته باشد. قسمت بندی مقاله عموما با تگ های تیتر جاری ساختن می گردد یعنی H1 تا H6

عموما از تگ H1 برای تیتر مهم استعمال میگردد. مهم‌ترین نکته این میباشد که از تگ H1 تنها یک توشه می اقتدار در هر برگه ای بهره مند شد. برای عنوان ها داخلی در متن هر ورقه که اهمیت ویژه ای دارا هستند از تگ H2 به کار گیری می نمایند و برای تحت عناوین از تگ H3 به کارگیری می‌کنیم. تعداد به کارگیری از این دو تگ خیلی اهمیت ندارد و هر یک سری می شود به فعالیت پیروزی. به کارگیری از تگهای تیتر یکی‌از برهان های سئو تارنما و seo داخلی میباشد.

6. چگالی عبارات کلیدی
در seo داخلی، استعمال از لغات کلیدی در متن خیلی اساسی میباشد. در شرایطی‌که عبارات کلیدی به صحت و در مکان مطلوب به فعالیت بروند، گوگل به راحتی میتواند متوجه مسئله مهم تارنما شما خواهد شد و آن را در حاصل موتورهای کاوش نماد دهد.

تا قبل از این برای اینکه سایتی در ورقه اولیه گوگل نشانه داده گردد، کافی بود لغت ها کلیدی را در متن زیاد به عمل بریم. ولی در الگوریتم های تازه گوگل در یک سری سال قبلی معرفی شدند، به کارگیری زیاد از لغات کلیدی وبسایت را جریمه می نماید و در موتورهای کاوش نماد نمی دهد.

براساس آماربدست آمده از گوگل، تعداد میانگین استعمال از لغات کلیدی در متن 2 تا 5 درصد آحاد متن است. همینطور بهتر میباشد که در اولیه جمله‌ها و گزاره ها استعمال شود و روی آن ها یک لینک و پیوند داخلی به دیگر صفحه ها برقرار شود.

7. seo عکس ها
به کار گیری از عکس در متن می‌تواند بر جذابیت آن برای مخاطب بیفزاید. البته پیشنهاد می شود که عکس ها خویش را نیز از لحاظ seo با صرفه نمایید.

برای اینکه عکسی در بهینه سازی با صرفه خواهد شد و در جستجوهای عکس گوگل آرم داده گردد، بایستی از خصوصیت ALT و Title در عکس استعمال شود. خصوصیت Alt وقتی که عکس به هر دلیلی بار گذاری نشود، متن داخلی آن به مکان عکس نمایش داده میشود و در خصوصیت Title هنگامی که موس روی عکس قرار می‌گیرد، یک متن به مکان آن نمایش داده میشود.

نکته قابل توجه در seo داخلی عکس این میباشد که بایستی از لغات کلیدی درون این دو خصوصیت به عمل ببرید تا در جستجوی عکس گوگل نشانه داده گردد. جستجوی عکس گوگل براساس خصوصیت Alt اجرا می گردد.

8. پیوند دهی داخلی
اکثر وقت ها اشخاص میپندارند که لینک و پیوند هایی که از وبسایت های دیگر وارد می گردد، اصلی میباشد. هرچند که‌این پیوند ها در بهینه سازی اساسی میباشند ولی این ها نیستند. یک کدام از فاکتورهای اساسی در ارتقا seo داخلی، رابطه میان صفحه های از لینک و پیوند میباشد. این پیوند خیر صرفا سبب ساز میگردند که استفاده کننده به راحتی به همه صفحه های شما پیمایش نماید بلکه موتورهای کاوش هم می‌توانند از روش این رابطه کلیه صفحه ها را پیمایش نمایند.

یک مزیت رابطه دهی میان صفحه های، زنده نگه داشتن آنان میباشد. چنانچه به کاغذ ای هیچ لینکی داده نشود حکم ورقه بن بست و مرده را پیدا می نماید و پس از یک‌سری وقت از جایگاه گوگل بیرون می گردد. برای اینکه بتوانید seo تمام صفحه های وبسایت خویش را باصرفه فرمایید، مایحتاج میباشد میان کلیه صفحه ها شما یک رابطه داخلی برقرار شود.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


کال تو اکشن‌ها را به کار گیری فرمائید تا برای کسب و کارتان اعجاز نمایند! چطور؟  سئو سایت این خلاصه پیامی میباشد که در‌این متن به شما میدهیم. چه کاری می توانید اجرا بدهید که در کوتاه مقطع ترازو بازدید اینترنت‌تارنما، خرید، رابطه دریافت کردن مشتریان و … به طریق شگفت‌انگیزی یکسری برابر ارتقا پیدا نماید؟ صرفا کافیست هنگامی که مخاطب در هم اکنون به کار گیری از وبسایت شماست، سفارش فوق‌العاده و چشمگیر خودتان را به‌طور دیدنی جلوی دیده وی قرار دهید و سپس درانتظار فیض بمانید!

شاید فکر کنید اینگونه چیزی غیر ممکن میباشد البته آمارها آرم می دهند همین عمل بی آلایش، یعنی به کارگیری از کال تو اکشن‌ها (Call To Actions یا این که به اختصار CTA) بهتر از آن چیزی که می پندارید شما‌را به اهدافتان مجاورت می‌نماید. دیدنی میباشد نگاهی به آمارهای ذیل از یک سری وب سایت دارای اعتبار بیندازید:

Unbounce: بیشتر از 90 درصد بازدید کنندگان سرتیتر وب سایت شما به طبع محتوای پیام کال تو اکشن را نیز مطالعه می‌نمایند.
WordStream: وجود دکمه کال تو اکشن در آدرس اینترنتی‌های تبلیغاتی، مقدار کلیک‌ها را تا 371% و فروش را تا 1617% ارتقاء می دهند.
QuickSprout: در حالتی‌که استفاده کننده تارنما بدون چاره باشد یک ویدیو پیش از اکران CTA مشاهده نماید، مقدار نرخ تبدیل تارنما 144% بیشتر می‌گردد.
این آمار صرفا بخشی از نتیجه ها مثبت به کارگیری از کال تو اکشن‌ها در سال 2020 میباشد، البته علامت می دهد تا چه اندازه این نحوه بازاریابی دیجیتال می تواند برای تجارت شما ورق را برگرداند. با این هم اکنون شیوه به کار گیری درست از آنها هم به اندازه کافی برای کسب توفیق در فروش، مایحتاج و ضروری میباشد. درین متن قصد داریم 5 سفارش عملی بر پایه ی مثال‌های برنده به کار گیری از کال تو اکشن را با هم مرور کنیم.

درپی می خوانید
1. از کال تو اکشن برای تشویق مخاطب به جستجو در محتوای وبسایت به کارگیری فرمایید
2. استعمال از Call To Action ‌ها برای جلب شرکت کردن مخاطب
3. به کار گیری از کال تو اکشن برای اسم‌نویسی در وب سایت و دانلود محتوا
4. به کارگیری از کال تو اکشن برای ارتقاء Share و Bookmark
5. استعمال از CTA برای توصیه خرید متاع
خلاصه و توده بندی
1. از کال تو اکشن برای تشویق مخاطب به جستجو در محتوای وب سایت به کارگیری فرمائید
خواسته از تشویق برای جستجو در محتوا، به‌طور معمولی یعنی این که استفاده کننده پس از مراجعه به او‌لین کاغذ مشتاق گردد تا تعداد صفحه ها بیشتری از وب سایت را ببیند. در فعالیت بایستی مقصود شما این باشد که استفاده کننده محتوایی که از لحاظ وی نفیس میباشد را در تعدادی ورقه‌ی مختلف ببیند. یکی‌از راهکارهای معمولی برای این فعالیت ساخت و ساز بخش محصول ها دارای ربط یا این که مطالب دارای ارتباط در محلی میباشد که استفاده کننده به انتهای بازدید از یک ورقه رسیده میباشد. ساخت‌و‌ساز پیام Call To Action در اینگونه موقعیتی موثر و مؤثر میباشد.

در‌حالتی که برای یک بلاگ محتوا تنظیم میکنید، مطلقا به حافظه داشته باشید که در متن هر پست به پست‌های دارای ارتباط اشاره فرمایید و عامل این که چرا آن پست برای کاربر گران بها میباشد را هم بنویسید.

2. به کارگیری از Call To Action ‌ها برای جلب شرکت کردن استفاده کننده
برای مشتری یک تارنما فروشگاهی هیچ چیزی مایوس‌کننده‌از این وجود ندارد که وارد ورقه‌ی یک مال گردد و ببیند تا حال کسی نظری در امر آن نداده میباشد. مشاهدات اثبات کرده در شرایطی که بازخوردی در زمینه ی یک متاع یا این که پست وجود نداشته باشد استفاده کننده تازه با احتمال کمتری او‌لین برخورد را ساخت و ساز می‌نماید.

یکی‌از طرق ساخت‌و‌ساز برخورد، افزودن کال تو اکشن‌هاست. درین نوع از CTA شما از خواننده‌ی پست به‌طور محترمانه خواهش میکنید که نظرش را در باب متن بیفزاید. نوع ذکر این مراد و مقدار خلاقیت شما در ترغیب کاربر بسیار کلیدی میباشد. در‌این نصیب یک سری ایده برای این که چطور این عمل را اجرا بدهید آورده‌ایم:


نهایی جمله متن را به درخواست حیث و یا این که ذکر تجربیات فردی از طرف کاربر تخصیص دهید. مثلا پاراگرافی با تیتر «درحال حاضر نوبت شماست!» یا این که «تجربه‌ی شما چه می باشد؟» که در پی با پیام Call To Action یار می شود گزینش نیکی میباشد.
از مخاطبانتان بخواهید پرسش بپرسند. پرسیدن پرسش مطلوب به شایسته ترین صورت مخاطب تارنما را ترغیب می‌نماید که با شما ملازمت و همراهی نماید. همین طور زمانی به یکسری پرسش از خوانندگانتان جواب داده باشید، این نکته در ذهن خواننده ساخت و ساز می شود که شما به حیث وی احترام می گذارید.
در شرایط‌های مطلوب از خوانند‌گان دعوت نمائید که محتوای شمارا با سایر‌ی کاران به اشتراک بگذارند. مطالب متعددی با نقطه لحاظ‌های مختلف نسبت به یک مورد در محتواهای اینترنتی وجود دارااست که تلاوت آنان برای استفاده کننده دیدنی خواهد بود.
از ترفند آزمونک یا این که کوئیز به کارگیری نمائید. به کارگیری از امتحان علاوه بر اینکه منجر میشود شما یک برخورد خوب از کاربر داشته باشید، به کاربر هم یاری می‌نماید نکاتی که از متن خوانده میباشد را بهتر به خاطر بسپارد. یک کال تو اکشن پرسشی، تفاوت یک ارائه‌ی مقاله بی آلایش و یک فراگیری کاربردی را رقم میزند.
از مخاطبان بخواهید چنانچه با شما مخالف می‌باشند، نظرشان را اعلام نمایند در پست‌هایی که بینش‌های متضادی نسبت به آن ها وجود دارااست، قابلیت و امکان شرکت کردن و گفت و گو فی مابین یوزرها بیشتر میباشد. برای اینکه جرقه‌ی طرح نگرش‌ها را بزنید میتوانید پیش از دعوت استفاده کننده به درج حیث، اشاره‌ای به‌این بینش‌های متعارض داشته باشید.
3. به کار گیری از کال تو اکشن برای اسم‌نویسی در تارنما و دانلود محتوا
یکی‌از کاربردهای کال تو اکشن که برای ارتقا بازدید وبسایت نباید فراموش گردد، به کار گیری از آن برای دعوت استفاده کننده به اسم‌نویسی در وبسایت میباشد. اما به خاطر داشته باشید استفاده کننده برای عضو شدن در تارنما شما دلیلی متقاعد‌کننده ما یحتاج دارااست که‌این برهان دقیقا می بایست به عبارتی چیزی باشد که در پیام کال تو اکشن می‌بیند. این قادر است دربرگیرنده یک تخفیف استثنایی یا این که یک سرویس بدون‌پول جالب باشد.

یک طرز دیگر برای هدایت استفاده کننده به شیت‌ی تصویب‌اسم ساخت‌و‌ساز پاراگرافی در انتهای پست میباشد. از جمله «آیا از خواند این نوشته ی علمی لذت بردید؟ برای دوراندیشی از مطالب شبیه همین درحال حاضر نام نویسی نمایید!» یا این که «آیا میخواهید بهره سهامتان را یک سری برابر نمایید؟ همین درحال حاضر کتاب راهنمای ارتقا سریع بهره در بازار سهام را بدون‌پول از این لینک و پیوند دانلود فرمائید!» که بعداز ورود، استفاده کننده با کاغذ‌ی تصویب‌اسم مواجه می شود. مثال پیام‌های مطلوب برای فعالیت:





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


درین مقاله به نظارت ساخت و ساز اصولی بک پیوند های دارای اعتبار در وب سایت های دیگر  سئو سایت و همینطور پیوند به بقیه تارنما ها در تارنما خویش میپردازیم.


چه دوست داشته باشید، چه خیر، بک پیوند ها از اجزای مهم و اساسی بهینه سازی محسوب می گردند. البته چه چیزی سبب می‌شود که یک بک لینک و پیوند اثر گذار باشد؟ همان طور که گوگل اعلام کرده که با به کار گیری افراطی از عبارات کلیدی عکس العمل می نماید، در بیانیه دیگر نیز اعلام کرده که با ساخت‌و‌ساز بک لینک و پیوند به صورت افراطی نیز واکنش خواهد کرد.

صادقانه بیان کنم که قیمت بک پیوند ها با یکدیگر هم اندازه وجود ندارد و مهمتر از آن بعضا از آنان ممکن میباشد بر درجه تارنما تاثیر منفی بگذارد. درپی به تحلیل عامل ها مفید بر قیمت گذاری بک لینک و پیوند ها میپردازیم و در خصوص شیوه ایجاد کرد بک پیوند ها در تارنما خویش نیز توضیح می‌دهیم.

بک لینک و پیوند های دارای اعتبار چیستند؟
پیش از جواب به‌این پرسش، در آغاز می ایست به پرسش ذیل پاسخ دهیم:

چنانچه کاربری بر روی یک بک پیوند کلیک نماید، آیا در پی و با آمدن به کاغذ تازه با داده ها دارای ربط روبرو می گردد؟ به عبارت دیگر آیا استفاده کننده با آمدن به نشانی نو وقت خویش را تلف خواهد کرد؟

در صورتی‌که جواب بدین پرسش آری میباشد که شما یک بک لینک و پیوند سلامت دارید. در صورتیکه خیر، صرفا در اکنون اتلاف وقت مخاطب می‌باشید. لپ سخن اینست که یک بک پیوند دارای اعتبار، لینکیست که داده ها به درد بخور و مربوط به انکر تکست به مخاطب می‌دهد. در پی به طور عمیقتری به‌این قضیه میپردازیم.

چرا یک بک لینک و پیوند باید دارنده داده ها با ارزش و دارای ربط باشد؟
در اینجا یک نمونه برای شما می‌آورم. فرض میکنیم که شما یک مقاله در رابطه طریق ماهیگیری نوشته اید. همینطور مقاله دیگری نیز از یک وب سایت چشم اید که در رابطه مهارت های آشپزی میباشد. این مقاله بسیار بی نیاز و دارنده داده ها خوبیست و شما تصور میکنید که احتمالا آیتم پسند کاربرانتان قرار میگیرد. حتی درصورتی که خواننده‌گان مقاله ماهیگیری شما، هم به مورد ماهیگیری عشق مند باشد و هم به آشپزی، بازهم لینک و پیوند داده به مقاله دوم فعالیت صدق وجود ندارد. ولی چرا؟

انگیزه اینست که مقاله آشپزی به مقاله ماهیگیری دارای ارتباط وجود ندارد. یوزرها مقاله وبسایت شما‌را برای کسب داده ها در رابطه ماهیگیری گشوده کرده اند. آن ها انتظار دارا هستند که بعداز کلیک بر روی لینکی در‌این کاغذ، مقاله دیگری در رابطه ماهیگیری ببینند و خیر آشپزی.

حتی درصورتی که مقاله دوم در رابطه داده ها نخستین و سطحی در رابطه ماهیگیری باشد هم پیوند دادن به آن صحیح وجود ندارد. به این دلیل که یوزرها بعداز ورود به برگه نو لینک و پیوند گردیده و قرائت آن بعد از زمان کوتاهی متوجه سطحی بودن مقاله می‌شوند و حس می نمایند که وقتشان در درحال حاضر تلف شدن میباشد. بنابر این پیوند های فرنگی به تارنما های دیگر علاوه بر دارای ارتباط بودن بایستی دارنده داده ها ارزشمندی نیز باشد.

با عدم ساخت بک لینک و پیوند های دارای اعتبار ریسک نکنیم
ریسک هایی که با عدم ایجاد بک لینک و پیوند های دارای اعتبار می‌کنیم عبارتند از:
مخاطب دیگر عشق ای به تارنما شما نخواهد داشت.
مخاطب از عضویت در روزنامه تارنما خارج می‌آید.
یوزرها از شما تحت عنوان یک منبع دارای اعتبار در وب حافظه نمیکنند.
مرتبه seo شما با کاهش مواجه میگردد.
از سوی دیگر با ایجاد بک لینک و پیوند های دارای اعتبار و دارای ربط به بقیه وبسایت ها کل مفاد بالا معکوس می شود. فیض آن، یوزرها بیشتر، دنبال کنندگان بیشتر، seo بهتر، اعتبار بیشتر و برندینگ حاذق تری خواهد بود. در سود یوزرها عشق و علاقه مند به لینک و پیوند دادن به وبسایت شما میشوند و بک پیوند های بیشتری کسب خواهید کرد.

چه‌طور بک لینک و پیوند های اثر گذار بسیازیم؟
همگی چیز به محتوای وب سایت بر میشود. محتوای باارزش و دارای ارتباط ساخت و ساز فرمایید. همچنان که در‌پی نیز توضیح می دهیم، محتوای وب سایت، مبنا و پایه هر کاریست. در شرایطی‌که که مطالب وبسایت شما دارنده بها محتوایی نباشد، کسی به لینک و پیوند های درون محتوا نیز توجهی نمی نماید.

چه‌طور محتوای نفیس بنویسیم؟
به مکان به کارگیری از جمله ها نا مفهوم، حقایق علمی و ثابت گردیده بنویسید. به عبارت دیگر در تایپ کردن بیانیه ها ظریف باشید. برای مثال به مکان استعمال برای مثال “اکثریت عموم اسم های متفاوتی بر روی گربه های خویش می‌گذارند” جملا‌ت ظریف تری ی بنویسید. از جمله این گزاره را میتوانید با این گزاره بده بستان فرمایید: “پنجاه و دو درصد از اسم گربه در سال 2016 از اسم بشر ها گرفته گردیده است. این درصد بسیار بیشتر از سال 2015 که بیست و دو درصد تصویب گردیده، بوده میباشد.”

یا این که در شرایطی که اهل استعمال از اعداد نیستید می‌توانید از این گزاره به کار گیری فرمایید: “بر پایه ی مطالعات انجام یافته، اسم الیور تحت عنوان بیشترین اسم تصویب گردیده برای گربه های نر و لورا برای گربه های ماده مصرف شده میباشد.”

با به کار گیری از این سیرتکامل جمله ها، داده ها دقیقتر و ارزشمندتری نسبت به پاراگراف نامفهوم نخستین، به خواننده‌گان می دهید. این داده ها بیشتر عبارتند از:

شما بیان کردید که چه درصدی از عموم، یک تیم اسم خاص را بر روی گربه ها نهاده اند.
شما ذکر کردید که بیشترین اسم گربه ها در سال 2016 چه اسم هایی بوده میباشد.
همینطور داده ها ضمنی نیز ارائه نموده اید که از اهمیت برخوردارند: استعمال از اسم بشر ها برای گربه ها در اکنون ارتقا میباشد و مقدار این ارتقا نیز زیاد بوده میباشد.
در صورتیکه که پاراگراف نامفهوم نخستین صرفا خبری که به یوزرها میدهد اینست که برخی از اشخاص اسم هایی را برای گربه هایشان گزینش می نمایند. این گزاره به حدی غیر قابل فهم میباشد که جز داده ها محسوب نمی‌شود. بنابر این با استفاد از تایپ کردن حقایق در رابطه یک مقاله، داده ها بیشتری را به یوزرها منتقل می‌کنید.

درحال حاضر شما یه مقاله گرانبها تنظیم نموده اید، در حال حاضر چه فعالیت بایست فرمایید؟
آن را در شبکه های عمومی مانند توییتر و اینستاگرام به اشتراک بگذارید. به صورت مکرر در رابطه آن در فیسبوک مطالبی پست فرمائید. از شبکه های عمومی برای اکران نوشته های خویش استعمال فرمائید. به واسطه این فعالیت به دو اصلی دست مییابید:

ترافیک تارنما را ارتقا می دهید.
شانس دریافت کردن بک پیوند به مطالب خویش را در دیگر وب سایت ها ارتقاء می دهید.
ولی عمل به اینجا ختم نمیشود. به وب سایت های تخصصی خیس و انجمن های اینترنتی بروید و در گفتگوهای مربوط به مطالب وبسایت خودتان کمپانی نمائید. با گذراندن زمان و انرژی در‌این بیانات، سایر افراد متوجه می‌شوند که شما دارای تخصص و خبره منطقه عمل خویش میباشید و به تارنما شما مسلما سرکی می‌کشند. آن‌ها مطالب وبسایت شما‌را مطالعه می نمایند و به مطالب شما در صفحه ها خویش لینک و پیوند می‌دهند.

چه مواقعی را توصیه نمیکنیم؟
در اینجا مورادی که سفارش نمی‌شود را مطرح میکنیم:

لینک و پیوند وب سایت خویش را در انجمن های صنعتی و چت روم ها قرار ندهید. این فعالیت به مثابه اسپم کردن است و احتمالا از طرف گوگل و بقیه موتورهای کاوش با جریمه مواجه می‌شوید.
در وب سایت های تبادل لینک و پیوند نام نویسی نکنید.
سعی بر گمراه کردن گوگل با ایجاد لینک و پیوند به صورت افراطی و یکشبه نکنید.
با دقت به مطالب نقل شده، با تشکیل داد بک پیوند های نفیس و دارای اعتبار (High Authority Backlinks)، سئوی تارنما را بهبود ببخشید و اعتبار تارنما خویش را بالا ببرید. در فیض ترافیک وبسایت را بالا ببرید و نرخ تبدیل وب سایت را ارتقا دهید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


در شرایطی که با الگوریتم های گوگل شناخت داشته باشید، مسلما اسم الگوریتم کبوتر  سئو سایت  را نیز شنیده اید. در صورتیکه بخواهیم به صورت خلاصه این الگوریتم را معرفی کنیم، می بایست بگوییم که‌این الگوریتم جهت بهبود نتیجه ها جستجوی seo محلی به وجود آمده میباشد. در شرایطی‌که می‌خواهید بدانید الگوریتم کبوتر گوگل (GOOGLE PIGEON) چه می باشد و دقیقا چه تاثیری در بهینه سازی محلی دارااست، این نوشته‌ی‌علمی را دنبال فرمایید.

الگوریتم کبوتر چه می‌باشد؟
الگوریتم کبوتر یا این که “pigeon google”، او‌لین توشه در تاریخ 20 آگوست 2013 در آمریکا نشر یافت، ولی متعاقباً در 22 دسامبر 2014 در انگلستان، کانادا و استرالیا نیز نشر یافت.

نشر الگوریتم Pigeon، سبب به یکی اصلی ترین تحولات در نتیجه ها جستجوی ارگانیک گوگل و حاصل محلی گردیده‌است. به روزرسانی این الگوریتم، بوسیله Search Engine Land منتشر گردیده، نشریه ای که داده ها مستقیمی از Google در رابطه مقصود الگوریتم کبوتر اخذ می نماید.

الگوریتم کبوتر به خواسته اتصال الگوریتم جستجوی محلی Google به بقیه الگوریتم ها و بهبود پارامترهای مرتبه بندی مبنی بر مسافت و حالت مکانی پباده سازی گردیده‌است. انجمن بهینه سازی محلی، در هفته های پس از تکثیر الگوریتم کبوتر، به صورت روزمره تغییرات نتایج گردیده را در مرتبه بندی های محلی و ارگانیک گزارش کرد.


خصوصیات و هدف ها الگوریتم کبوتر
بگذارید به تغییرات اصلی که آپ دیت الگوریتم کبوتر تشکیل داد، اشاره کنیم:

یکی هدف ها اساسی گوگل از به وجود آوردن الگوریتم کبوتر این بود که لینک و پیوند عمیق تری در میان الگوریتم جستجوی محلی و بقیه الگوریتم های خویش تولید نماید. چراکه بتواند از صدها سیگنال مرتبه بندی که از دیگر الگوریتم ها نتیجه ها میشود، به کارگیری نماید. این گره ساخت گردیده در میان الگوریتم های اینترنت، سبب ساز شد که تجارت ها، برای تصاحب کردن سکو های بهتر در حاصل ارگانیک محلی، رقابت سنگین تری داشته باشند.
به عبارتی مجال با برقراری این لینک و پیوند، الگوریتم کبوتر بضاعت و توان خویش را برای احتساب مسافت و جای کسب و شغل های محلی ارتقاء بخشید. در اکثری از موردها می‌بینید که شعاع کاوش محصور خیس گردیده و نتایجی اکران داده می‌شوند که به جای فیزیکی مخاطب مجاورت خیس میباشد. مثلا، در شرایطی‌که شما عبارت “پیتزا فروشی در طهران” را در گوگل کاوش فرمائید، نتایجی که مشاهده میکنید که در همسایگی شماست.
تاثیرات الگوریتم کبوتر بر روی کاوش های محلی، بحران بر انگیز میباشد. چراکه پس از آپ دیت رسانی این الگوریتم، نوسانات متعددی وجود داشت و بعضی از متخصصان seo محلی می‌گویند که ممکن میباشد گوگل در درحال حاضر اجرا A/B آزمایش بر روی تیم حاصل متفاوت باشد.
یک کدام از نتیجه ها شایان توجه الگوریتم کبوتر، این بود که پیش از این در نتیجه ها جستجوی محلی، گوگل 7 تا از تجارت ها را لیست می‌کرد (یک جعبه 7 تایی) و آن را به شما آرم می اعطا کرد. با سپری شد فرصت، گوگل تعداد کسب و کارهایی که درین پکیج 7 تایی اکران می بخشید را کاهش بخشید و امروز صرفا 3 گزینه از آن‌ها‌را اکران میدهد. این کاهش در تعداد اکران، اکثری از کسب و شغل های محلی را بیرون از لیست قرار اعطا کرد و سبب شد که آن‌ها برای چشم شدن و قرار به چنگ آوردن در پکیج 3 تایی، با یکدیگر بیشتر رقابت نمایند.

همچون بخش اعظمی از آپ دیت های گوگل، آپ دیت الگوریتم کبوتر سبب ساز شد تا بعضی تجارت های اسپم نیز بتوانند راهی پیدا نمایند تا در آن لیست ها اکران داده شوند. یکی‌از جنبه های نا آرزو کننده الگوریتم pigeon، عدم توان در آشنایی کسب و کارهایی که به رسمیت شناخته گردیده اند و کسب و کارهایی که تنها به خواسته نشانه داده شدن در لیست ها از لغت ها کلیدی استعمال می نمایند، میباشد. پکیج های محلی سعی بر شناسایی این کسب و امور دارا هستند تا بتوانند آن‌ها از لیست بیرون نمایند.
URL Slug چه می‌باشد و به چه شکل آن را با صرفه کنیم؟
الگوریتم کبوتر حضور شما‌را ثابت می نماید
الگوریتم کبوتر، یک معضل برای صاحبان کسب و شغل های محلی ساخت که خیر فقط استعمال از طریق های اسپم را جریمه می نماید بلکه حاصل را مبتنی بر دارای ربط بودن تعریف و تمجید می نماید. هم اینگونه این الگوریتم فاکتورهایی را به بین آورد که یا این که تجارت ها در اختیار گرفتن بسیار پاره ای روی آن داشته باشند یا این که نسبتاً هیچ کنترلی بر روی این فاکتور ها نداشته باشند.

 



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


محاسبه لیست seo برای هر تجارت آنلاینی ضروری میباشد چون هر سایتی  سئو سایت  برای شناخته شدن و درآمدزایی، می بایست در مرحله اولیه در موتورهای کاوش چشم گردد. تارنما اینترنت وان جامع ترین محاسبه لیست seo را ارائه میکند

 


جامع ترین نظارت لیست بهینه سازی 2021
سال 2020 با وجود ویروس کرونا بیشتر عموم عالم را به سمت مشاغل آنلاین سوق اعطا کرد. دیدنی میباشد بدانید که 68% تجربیات آنلاین از شیوه موتور کاوش استارت گردیده است، براین اساس سئو تارنما برای موتور کاوش یا این که به عبارتی بهینه سازی بیش تر از قبلی اهمیت مییابد. در صورتیکه شما نیز به اندیشه راه‌اندازی بیزنس آنلاین و گام گذاشتن به دنیای دیجیتال مارکتینگ می باشید، بایستی نخست جدیدترین ارزیابی لیست بهینه سازی را در لحاظ بگیرید و مطابق با آن جنبش نمائید.

 

محاسبه لیست seo در سال 2021
متا تگ ها را دور از شوخی بگیرید
درصورتی که می خواهید در مسیر بهینه سازی به صحت جنبش فرمائید، می بایست seo داخلی را بدون شوخی بگیرید و برای بهبود seo داخلی می بایست متا تگ های وبسایت خویش را نظارت و با صرفه نمائید. متا تگ ها مدام نصیب مهمی از نظارت لیست seo بوده اند. توجه فرمایید که در تایتل و دیسکریپشن به طبع کلمه و واژه یا این که عبارت کلیدی وجود داشته باشد و تایتل به اندازه کافی جالب باشد که استفاده کننده را ترغیب به کلیک روی لینک و پیوند وبسایت بکند.

دقت داشته باشید که به غیر از صفحه ها که دربردارنده محتوای تکراری می‌باشند، هیچ برگه تازه ایندکس نباشد چون این گزینه میتواند seo تارنما شمارا تخریب نماید.

ساختار URL مطلوب
URL یکی مهم‌ترین دست اندرکاران تاثیر گذار در بهینه سازی است. برای اینکه URL بیشترین تاثیرگذاری را در وبسایت شما داشته باشد، می بایست به دامنه اساسی، ساب دامین و ساب دایرکتوری میهن خویش اعتنا فرمائید. مثلا در جمهوری اسلامی ایران، دامنه قانونی .IR میباشد. اما مورد عمل وبسایت شما نیز بسیار دارای اهمیت میباشد، به عنوان مثال تارنما های فروشگاهی اکثر زمان ها از دامنه .COM و تارنما های آموزشی از دامنه .edu به کارگیری میکنند. در شرایطی‌که هنوز دامنه وبسایت را تعیین نکرده اید، برای پیش رفتن مطابق بررسی لیست بهینه سازی، دامنه ای با اعتبار بالا تعیین نمائید. نکته دیگر اینکه URL بایستی کوتاه و مشمول مارک مخصوص شما باشد.

 

لغات کلیدی را متناسب با جستجوهای محلی و عموم مرز و بوم غرض خویش تعیین فرمائید.
با اینکه الگوریتم های گوگل سراسری میباشند ولی نتایجی که برای هر مملکت و ناحیه نشان داده می شود با مرز و بوم دیگر مختلف میباشد، برای مثال در شرایطی‌که شما کالای خاصی را در سوئد کاوش فرمائید، حاصل اکران داده گردیده با نتیجه ها آمریکا ایالات متحده بسیار گوناگون میباشد.

با استعمال از ابزار google trends میتوانید واحد سنجش جستجوی هر واژه و کلمه یا این که عبارت را در کشورهای گوناگون عالم مشاهده کنید و با اعتنا به وسعت جستجوها کلمه ها کلیدی مقصود خویش را تعیین فرمائید.

پیوند های داخلی خویش را آنالیز فرمائید
لینک و پیوند سازی داخلی اهمیت متعددی در seo داخلی و همینطور درجه بندی دارا هستند، پس به طور کامل طبیعی میباشد که در محاسبه لیست seo باشد. صفحه ها اساسی وب سایت که دربردارنده کلمه و واژه کلیدی های غرض می‌باشند می بایست لینک و پیوند داخلی بسیار متعددی داشته باشند. افزون بر آن انکر تکست ها منجر می گردد که ربات های موتور کاوش فهم نیکی از مسئله برگه داشته باشند.

آنالیز کردن پیوند های داخلی همینطور سبب ساز می‌شود که پیوند های شکسته یا این که URL هایی که به صفحه ها 404 می‌خورند را شناخته و یا این که ریدایرکت کنیم.

وبسایت را در گوگل سرچ کنسول تصویب فرمائید
چنانچه تا الان این عمل را نکرده اید، همین الان به نصب گوگل سرچ کنسول برای سایت خویش مبادرت فرمایید. تنها کافیست که وارد کنسول گوگل گردیده و در حساب جیمیل خویش لاگین گردید، روند را طی کرده تا وب سایت خویش را پذیرش فرمائید.

گوگل سرچ کنسول ابزار بسیار مهمی میباشد که در ایندکس کردن، یافتن مشکلات، یافتن لغات کلیدی، تشکیل داد نقشه وبسایت و چک همت وب سایت امداد متعددی میکند. فارغ از گوگل سرچ کنسول نظارت لیست بهینه سازی شما ناقص میباشد.


Core Vital Web
Core Vital Web and page experience از ماه می 2021 در الگوریتم گوگل ترکیب شود، پس هیچ شکی نیست که بایستی در تحلیل لیست بهینه سازی حضور داشته باشد. page experience سه ترازو اصلی داراست:

مطرح ترین رنگ محتوایی

اولی تاخیر ورودی

تغییر تحول دکورا سیون تجمعی

تجربه ورقه به غیر از سه گزینه بالا مشمول فاکتورهای اساسی seo که اکنون به گوگل امداد میکنند تا تجربه کاربری را بسنجند نیز است مانند سازش وبسایت با گوشی، HTTPS بودن وبسایت، جستجوی امن و غیره میباشد .

برای اینکه تارنما خویش را با این فاکتورهای نو seo هماهنگ نمائید، سفارش می‌کنیم از ابزارهای آزمایشی گوگل مانند page speed insight، google lighthouse و پلاگین vital core web به کارگیری فرمائید.

 

از داده های ساختار یافته به کار گیری فرمایید
داده های ساختار یافته به صورت بدون واسطه بر روی سکو بندی موتورهای کاوش تاثیر ندارند ولی در فهم بهتر موتور کاوش از محتوای صفحه ها شما امداد بسیار متعددی می نماید، بدین ترتیب لیاقت حضور در محاسبه لیست seo را دارا هستند. در شرایطی‌که از داده های ساختار یافته استعمال فرمایید، داده ها مفیدی مانند اسم مولف، مرتبه بندی، خصوصیات مال، لوکیشن کمپانی و غیره را میتوانید در نتیجه ها گوگل به اکران بگذارید.

با اینکه به کارگیری از داده های ساختار یافته مجال و سعی متعددی می طلبد، البته خوشبختانه ابزارهای متعددی می‌باشند که‌این عمل را برای یوزرها آسوده میکنند. درصورتی که که استفاده کننده وردپرس می‌باشید، افزونه های آن را نصب نمایید و در غیر این شکل از schema generator که به طور آنلاین و بدون پول در دسترس میباشد به کار گیری نمائید.

AMP
پباده سازی AMP به صورت خود کار تعداد صفحه های وب سایت شما‌را کاهش می دهد و تنها تیتر، محتوا و تصاویر باقی می ماند و به همین استدلال سرعت تارنما به طریق یقین نکردنی بالا می رود.

این تصور که قاب ورک AMP به صورت بدون واسطه یکی‌از فاکتورهای مرتبه بندی میباشد، به طور کامل خطا میباشد. AMP تنها به ارتقاء سرعت وبسایت که یک کدام از فاکتورهای مرتبه بندی میباشد، امداد میکند و به همین جهت در نظارت لیست بهینه سازی قرار می گیرد.

 



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


زمانی به دوستان و آشنایان در رابطه روش‌ اندازی وبسایت و یا این که کسب‌ و‌ فعالیت آنلاین خویش خبر می‌دهید،  سئو سایت   احتمالاً بعداز تعریف و آرزوی توفیق از شما می پرسند: برای بهینه سازی تارنما چیکار می‌خوای بکنی؟ سئوکار خوب می شناسی؟ خودت بلدی؟ مهمه ها! و احتمالاً شما هم بعداز دادن این پاسخ که: آری، کاری نداره! سئوعه دیگه! با‌گاز محل را رخنه‌ کرده، گوشی خویش را درآورده و در رابطه اینکه بهینه سازی چیه؟ از گوگل سؤال کردید و حال اینجا می‌باشید و این نوشته‌ی‌علمی را می خوانید! پیش از هر چیز موردنیاز میباشد بدانید هیچ ایرادی ندارد که اطلاعاتتان از بهینه سازی محصور باشد. هیچ‌کس با علم ذاتی در رابطه seo به جهان نیامده میباشد! اتفاقاً مکان صدق آمده‌اید.
بخش اعظمی از یوزرها اهل ایران دسترسی جامعی به داده ها درست در ارتباط seo ندارند. براین اساس ما تصمیم گرفتیم از تغییر تحول این معنی و آنچه که در جامعه آنلاین کشور ایران جا افتاده میباشد خودداری کنیم. کمکتان میکنیم تا به صحت معنا بهینه سازی را فهم فرمائید و بتوانید با این حوزه در دیجیتال مارکتینگ آشنا گردید. غرض صرفا این میباشد که اصول بهینه سازی را حافظه بگیرید، با مفاهیم مرتبط با آن آشنا گردید و حتی بتوانید اینترنت سایتتان را خودتان سئو نمایید.

 

خب آغاز کنیم!

درین نوشته ی علمی قرار میباشد به:

فراگیری با صرفه‌ سازی تارنما برای موتورهای کاوش و چک چگونگی کارایی موتورهای کاوش
استراتژی‌های مهم راجع به چگونگی تبدیل یک وبسایت بی آلایش به یک وبسایت استفاده کننده پسند
اینکه چطور خودتان بر روی بهینه سازی اینترنت سایتتان عمل نمائید
بپردازیم. پس سفت کمربندهای خویش را ببندید و برای روبرو شدن با حقایق نو فراهم گردید! ممکن میباشد درین مسیر با حقایقی روبرو گردید که تابه‌‌حالا سئوکارها در اینترنت پارسی چیزی درمورد آن‌ نگفته اند!


سئو تارنما برای موتورهای کاوش یعنی چه؟
seo یا این که بهینه سازی که مخفف عبارت Search Engine Optimization میباشد، یکی مباحث اصلی در دنیای دیجیتال مارکتینگ میباشد. غرض آن ارتقا بازدید ارگانیک (یعنی بازدید های غیر مبلغی) سایت‌ها از روش تصاحب کردن جايگاه در موتورهای کاوش میباشد. باصرفه‌ سازی وبسایت برای موتورهای کاوش جنبه‌های متعددی دارااست!
از کلماتی که در نوشته‌ها به کار گیری میکنید گرفته تا تارنما‌هایی که به وسیله لینک و پیوند‌ها رمز از سایت شما درمی‌آورند. بعضا‌زمان ها بهینه سازی فقط راهی میباشد که می‌توانید از روش آن مطمئن گردید ساختار اینترنت سایتتان به شکلی میباشد که موتورهای کاوش میتوانند به‌راحتی آن را شعور نمایند و جستجو‌های موردنیاز را جاری ساختن دهند.

 

اذن بدهید منظورمان را جور دیگری ذکر کنیم؛ هنگامی واژه‌ای را در گوگل سرچ میکنید، ربات‌های خزنده گوگل (یا این که اسپایدرها) در همگی وبسایت‌ها در ادامه آن واژه و کلمه می گردند و سپس سایت‌های چک گردیده را فهرست کرده و به هرکدام درجه می دهند تا بر پایه ی آن در کاغذ حاصل اکران داده شوند. درحال حاضر نقش بهینه سازی این میانه چه میباشد؟؟ seo رویه قرار دریافت کردن وبسایت و داده ها باطن آن به بالاترین جايگاه در حاصل جستجوی SERP را بشما علامت میدهد.

ولی فعالیت بهینه سازی صرفا به با صرفه کردن وبسایت برای موتورهای کاوش خلاصه نمیشود بلکه یاری تان می نماید وبسایت تان را برای یوزرها نیز بهتر نمائید. در واقع seo کاری می‌نماید تا هم موتورهای کاوش و هم یوزرها از وبسایت شما راضی باشند.

چرا بایستی به بهینه سازی وب سایت مان اهمیت بدهیم؟
با وجود توضیحاتی که دادیم گشوده این سؤال برای شما پیش‌آمده میباشد؟ مشکلی وجود ندارد

:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 67

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


چرا seo اساسی میباشد؟
در اینجا غرض این وجود ندارد که به قضیه seo چه چیزی است بپردازیم، در برگه ای دیگر تماما به معرفی  سئو سایت  تارنما اشاره گردیده است و می‌توانید با تلاوت آن مقاله با مضمون‌ seo بیشتر آشنا گردید ولی به صورت خلاصه بایستی بدانید که مقصود از seo seo وبسایت برای دریافت کردن درجه های فراتر در موتور کاوش گوگل میباشد.

نوشته‌ی‌علمی دارای ارتباط: seo چه میباشد؟

درین ورقه غرض فراگیری بهینه سازی تارنما میباشد و قصد دارم تا بعداز اینکه شما این نوشته‌ی علمی را خواندید بتوانید وب سایت خویش را به تنهایی seo نمائید.

البته چرا seo وبسایت از اهمیت متعددی شامل است؟
در وبسایت تاپ شو نوشته‌ی علمی ای وجود داراست که به معیار استعمال یوزرها از گوگل و تعداد یوزرها گوگل در کشور‌ایران و دنیا اشاره گردیده‌است که در ذیل پیوند آن نیز برای شما گذارده می‌گردد تا در شکل گرایش آن را مطالعه نمایید و با این پدیده کلان بیشتر آشنا گردید، به جرئت میتوان اذعان کرد که شاید کمتر نوشته‌علمی ای را در اینترنت فارسی بیابید که تا این حد درین آمار ریز گردیده باشد و به طور بی نقص به‌این آمار و ارقام اشاره کرده‌باشد.

نوشته‌ی‌علمی دارای ارتباط: آمار به کار گیری از گوگل

در پایین به بعضا از آمارهای گوگل در کشور‌ایران و عالم اشاره میشه:

طبق آمار در دنیا بیشتراز ۲ تریلیون کاوش در زمان یک‌سال در گوگل واقعه می افتد و این یک آمار عجیب میباشد، در طول یک ماه این عدد مساوی ۱۸۰ میلیارد کاوش میباشد و روزمره شش میلیارد کاوش در گوگل چهره می دهد، در بنا شده در هر ثانیه ۶۹۰۰۰ توشه سرچ واقعه می افتد، زمانی هم اندازه آن را در ساعت ارزیابی می‌کنیم به عدد ۲۴۸ میلیون سرچ در ساعت میرسیم.

البته این واحد سنجش جستجوها در جمهوری اسلامی ایران چه گونه میباشد؟
زمانی آمارهای گوگل در کشور‌ایران رو آنالیز کردیم متوجه شدیم که یوزرها اهل ایران در هر ثانیه ۱۶۰۰ توشه از گوگل به کار گیری میکنند، در حین یک ساعت این عدد به حدود ۶ میلیون کاوش می‌رسد و در زمان یک روز ۱۳۸ میلیون سرچ فیس می‌دهد، ترازو سرچ یوزرها اهل ایران در حین یک ماه از مرز ۴ میلیارد میگذرد و در حین سال با عدد عجیب ۵۰ میلیارد توشه مواجه میشویم.

 



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

تکنیک های seo کلاه سیاه
تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه کدامند؟ لیست پایین علامت دهنده سئو سایت  تاکتیک های ممنوعه موتور جست و جو که جز کلاه سیاه به حساب آورده می شود:

بمباران عبارات کلیدی
اتوماسیون کردن محتوا
لینک و پیوند‌ ها و متن‌ها مخفی
کلمه ها کلیدی بی‌ ربط و محتوای بی‌ کیفیت
 گزارش یک حریف
ریدایرکت های فراوان
نسخه برداری کردن محتوا
مقاله‌ها چرخشی
کلیک بیت های تقلبی
خرید لینک و پیوند
ایده ها اسپم
سرقت دامنه
ریچ اسنیپت اسپم
مزرعه لینک و پیوند، پاپ های لینک
 ساخت و ساز صفحه های، تحت دامنه ها یا این که دامنه هایی با محتوای تکراری
 صفحاتی با رفتارهای مخرب، مانند فیشینگ، ویروس ها، تروجان ها و بقیه بدافزارها
شما با دانایی از تکنیک های seo کلاه سیاه می‌توانید از استعمال از آنها پرهیز فرمائید.


گزارش بهینه سازی کلاه سیاه
دو برهان وجود داراست که شما میتوانید بهینه سازی کلاه سیاه را گزارش دهید. یا این که سایت شما از روش هک مخرب، ویروس یا این که کمپین منفی جستجوگرها از روش پیوندهای ناخواسته آیتم حمله قرار گرفته میباشد. یا این که حاصل اینترنت اسپمی در یک واژه کلیدی رقابتی مشاهده میکنید، به سایت شما پیوند داده میباشد.
در وضعیت دوم، میتوانید از روش Google Webmaster Tools گزارش اسپم اینترنت را ارسال نمائید. ولی ما یحتاج میباشد چک های موردنیاز را تماما اعمال داده تا به خطا گزارش اسپم نکنید. گزارش خطا هرزنامه اینترنت قادر است سئو کلاه سیاه محسوب گردد.
در شکل حمله بدافزار یا این که ویروس یا این که هک مخرب به تارنما، بعد از حذف کردن کد مخرب، بایستی درخواست ارزیابی بدافزار را به گوگل اعلام فرمایید.

در شرایطی‌که که وبسایت شما غرض یک کمپین بهینه سازی منفی برای پیوندهای ناخواسته قرار گرفته باشد، در صدر مایحتاج میباشد تا با اینترنت مسترهای سایت های لینک و پیوند دهنده تماس حاصل نمایید و از آن‌ها درخواست کرده تا لینک و پیوند های هدایت شونده به سایت شما‌را حذف نمایند. آن گاه باید از ابزار Disavow Links در Google Webmaster Tools به کار گیری نمایید.

چرا نباید از بهینه سازی بلک هت استعمال کنیم؟
تاکتیک های بهینه سازی کلاه سیاه می‌تواند منجر حذف شما از صفحه های نتیجه ها گوگل گردد. اگرچه ممکن میباشد در بالا، با ارتقا بازدید، توفیق کوتاه دوران را برای شما به یار داشته باشد ،ولی مجازات های بغرنج گوگل قطعا یقه گیرتان شود که تاثیرات مخرب و جبران ناپذیری خواهد داشت.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

چه چیزهایی نوشته های سبز نیستند ؟
مقالاتی که مشتمل بر آمار و گزارش های عددی می باشند سئو سایت  که احتمالا تغییر تحول میکنند و با سپری شد فرصت نسبتا کهنه میگردند و مطلقا به گذر زمان فرصت زیاد گزینه به کار گیری  قرار نمیگیرند، جزو محتوای سبز نیستند. و برای اخذ دائمی و مداوم ترافیک تلاش ندارند.

 گزارش های مد جامه و فشن خیلی زود از مقام داده ها تیم نخستین بیرون می‌شوند و خیلی سریع از ذهن ها محو می شوند. پس می بایست بدانید دقیقا صنعت مد یکی صنایع هیجان انگیز البته بسیار زودگذر و مدام در اکنون تغییر تحول میباشد که می بایست با آن همگام بود.برای همین هزینه بهینه سازی تارنما های مد مقداری بیشتر از وبسایت های دیگر می‌باشد.

مقاله ها فصلی و مناسبتی را نمیتوان مدام سبز در حیث گرفت. با این حالا در حالتی‌که مقاله خیلی به صورت کلی نقل شده و سالانه میتوان به آن رجوع و برگشت کرد(مانند شب چله، جشن و پایکوبی عید باستانی، سیزده به در) و مناسبت های مذهبی مانند(ماه رمضان، عید فطر، عید قربان و محرم و اربعین) در بازه زمانی خاص خودشان قادر است گزینه رجوع و برگشت یوزرها باشد.

خبر ها و گزارش های خبری بر طبق طبیعتشان جزو محتوای مدام سبز نیستند ول از دید تاریخی و یاد ی تاریخی در آینده ممکن میباشد گزینه استعمال قرار بگیرند.

شیوه های کاربردی برای ساخت محتوا و مطالب مدام سبز و معدود کردن به بهینه سازی وبسایت
ایجاد faq ها. در واقع جواب به سئوالاتی میباشد که یوزرها به صورت مکرر از شما می‌پرسند و برای خودداری از اتلاف وقت خویش و مخاطبین خویش موردنیاز میباشد این سئوالات جواب داده خواهد شد که مرجعی خواهند بود برای مراجعه دائمی یوزرها به آن در طی مجال های متفاوت.
ساخت‌و‌ساز چه گونه ها و پند های شغلی
به چه شکل اسپاگتی صحیح کنیم!(مدام سبز خواهد بود)

چه طور سس آلفردو خوشمزه صحیح کنیم؟

توضیح معنی های همگانی برای مخاطبان تخصصی موضوع کاری خودتان
نظرها در باب تولیدات و خصوصیت های آنان(که اما مدام هم راستگو وجود ندارد زیرا با داخل شدن تولیدها تازه احتمالا تولید ها گذشته، تاریخ مصرفشان آحاد می گردد که ولی گشوده هم به نوع جنس یا این که سرویس ها بستگی داراست.)
ساخت محتوای مدام سبز با منش seo (که بایستی مدام در ذهن ما باشد) به شما یاری میکند تا محتوای متبوع خواننده ها را تنظیم و ساخت و ساز نمایید و هرچقدر این محتوا کاربردی خیس باشد برای دوران مجال زمانبر تری در نتیجه ها کاوش ها خواهد آمد و این در بهینه سازی یعنی بالا بردن نرخ ctr که مفصلا در آینده توضیح خواهم بخشید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1399 | نظرات ()