نوشته شده توسط : عباسی

در مراحل بهینه سازی وبسایت علاوه بر علم کافی نسبت بدین مسئله، نیاز به ابزارهای seo نیز داریم که بتوانیم سئو سایت با به کارگیری از آنان مراحل چک و ارزیابی وب سایت را آسانتر گردانیم و از داده های چک گردیده مو جود در آن‌ها استعمال کنیم.

داشتن داده ها کافی در رابطه کلمه ها کلیدی مهمی که جستجوی آن ها رو به ارتقا میباشد، همینطور تحلیل لینک و پیوند های نامعتبر تارنما برای مثال فرایندهاییست که برای هر یک، ابزارهایی در وب وجود داراست.

همچنان که در مراحل ساختن یک منزل نیاز به ابزارهای متفاوتی میباشد، در ساختن یک وب سایت و بهینه سازی آن نیز نیاز به ابزارهای آنلاین مختلفی میباشد. ابزار های seo اکثر اوقات مشمول تارنما هایی می‌باشند که با وارد کردن نشانی وب سایت، سرویس ها بسیار نیکی به یوزرها ارائه می‌دهند. این سرویس ها دربرگیرنده ارائه گزارش هایی میشود که با به کارگیری از آن ها می‌تواند مراحل seo تارنما را بسیار بهبود داد و به سطح بالاتری رساند.

این ابزارها را بر طبق کارکردشان می قدرت در تیم های ذیل خلاصه کرد:

ابزارهای محاسبه کاوش یا این که اصطلاحا آنالیتیک
ابزارهای یافت کردن عبارات کلیدی
ابزارهای بهینه سازی داخلی
ابزارهای نظارت رقابت در میان جستجوی لغات
ابزارهای ارزیابی بک لینک و پیوند ها
ابزارهای مرتبه دهی یا این که رنکینگ تارنما ها
ابزارهای سئو محتوا
ابزارهای آزمایش سرعت وب سایت ها

درپی به معرفی مهم‌ترین ابزارهای بدون پول بهینه سازی در وب می‌پردازیم که سئوکار های ماهر از آن فایده میگیرند. قابل ذکر میباشد که به کارگیری بدون نقص از برخی از این ابزارها نیاز به خرید اشتراک در آنهاست، البته تمامی آن‌ها دارنده سرویس ها بدون‌پول می باشند.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

گوگل برای جنگ با اسپم (spam) و خرید بک لینک و پیوند، الگوریتم‌های مختلفی را معرفی نموده است. در‌این سئو سایت دربین الگوریتم پنگوئن باهدف ارزیابی سالم پیوند سازی وب سایت‌ها معرفی گردیده‌است که وظیفه پنگوئن شناسایی و جریمه وب سایت‌هایی میباشد که با خرید بک پیوند یا این که استراتژی های فریبنده برای خویش لینک و پیوند سازی می‌نمایند میباشد.

 

الگوریتم پنگوئن 

بهینه سازی در گوگل صرفا با آشنایی گوگل ممکن میباشد!
گوگل یک غرض به طور کاملً پر‌نور دارااست مخاطب با جستجوی یک عبارت در گوگل به ترتیب تارنما‌هایی که بیشترین رابطه را با واژه و کلمه وی دارا‌هستند را بیابد. نکته‌ای که بایستی به آن اعتنا داشت این میباشد که گوگل جايگاه بالا را به سایتی می‌دهد که مطالب تارنما آن با مراد درصد بالاتری از یوزرها یک کدام از باشد؛ از جملهً هنگامی شما عبارت اپ‌نویسی اندروید را کاوش میکنید. بیشتر تارنما‌های به اکران درآمده آموزشی میباشند چون که بیشتر کاربرانی که عبارت اپلیکیشن‌نویسی اندروید را کاوش کرده‌اند در‌پی یادگرفتن اپ نویسی اندروید بوده‌اند. این دستور موجب میگردد که بهینه سازی کردن یک وب سایت که به اپلیکیشن نویسی اندروید می‌پردازد و می‌خواهد از روش مرتبه گوگل توصیه اپ نویسی بگیرد بحران‌برانگیز خواهد شد.
فراگیری و یادگیری بهینه سازی یک گروه، مستلزم استعمال از دسته تکنیک ها و داده ها میباشد و بکارگیری داده ها محصور برای تارنما شما بسیار خطرناک میباشد. پیش از ایفا هرگونه تغییر و تحول در ساختار یا این که محتوای وب سایت خویش پژوهش ها جامعی در این مورد ایفا داده و کلیه جوانب را به خیر محاسبه نمایید. وب24 با مهیا آوردن گروه بدون نقص از چاره ها و طرز‌های متنوع با صرفه‌سازی وبسایت، یاور شما درین مسیر خواهد بود.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

مفاهیم اول seo

seo یعنی همین!

یعنی در  سئو سایت  موتورهای کاوش( گوگل) شما صحبت نخستین را بزنید. بهینه سازی در واقع تکمیل کننده ساخت وب سایت میباشد. طراحی وب مثل ویترین فروشگاه شماست. ویترینی که می بایست آن را به رویت کرد یوزرها وب برسانید.

این ایام شما در شرایطی که شایسته ترین تارنما را از دید فنی و زیبایی داشته باشید فارغ از بهینه سازی مفهوم ندارد، زیرا که درصورتی که تارنما شما seo نشود هیچ کس در دنیای وب خبر ندارد که شما همچین وبسایتی دارید.

برای اینکارشما نیاز به معرفی وبسایت خویش به گوگل دارید، البته این نقطه نهایی عمل وجود ندارد جدید نخستین روش میباشد. فی مابین هزاران تارنما شما بایستی شایسته ترین باشید، شما می بایست شماره یک باشید تا طیف بیشتر مشتریان را به سمت خویش بکشید.

اصول نخستین بهینه سازی
در صورتیکه این پرسش اصلی را میپرسید که اصول نخستین seo چه است ؟ موردنیاز میباشد بدانید هرکاری در راستای ارتقای وبسایت خویش ایفا می‌دهید بایستی برای مخاطب اثر گذار باشد. در غیر این شکل هر چقدر اصول نخستین بهینه سازی و مفاهیم آن را بلد باشید و به عمل ببرید ولی استفاده کننده خویش را در حیث نگیرید وبسایت شما سکو بهتری نخواهد گرفت.

به‌این معنا که خودتان را به مکان استفاده کننده قرار دهید و مشاهده کنید آیا این محتوا به درد شما می‌‌خورد؟ آیا جواب پرسش و نیاز شما‌را میدهد؟

 


تفاوت seo on-page و off-page
seo on-page چه چیزی است
به سئو داخلی تارنما که می تواند به معرفی برگه وبسایت و بهبود سکو موتور جستجوی گوگل یاری دهد بهینه سازی on-page گفته می‌گردد. از اصول نخستین seo و بسیار اساسی میباشد. از این اقدامات میتوان به مفاد تحت اشاره نمود:

تگ گذاری اصولی عنا وین
تگ توضیحات متا
تگ نوشته جایگزین تصاویر
ریسپانسیو بودن وب سایت
سئو متحوا
لینک و پیوند سازی داخلی
نشانی پیوند ها
مفاهیم نخستین seo on page
seo off-page چه است
به دسته اقدامات بیرون از وب سایت که به بهبود جايگاه تارنما در گوگل یاری میکند seo off-page گفته میگردد.

اقداماتی مثل:

وب لاگ سازی
تکثیر پست در وب لاگ ها
نشر پست در انجمن ها
لینک و پیوند سازی در شبکه های عمومی
رپورتاژ اطلاع رسانی
کامنت گذاری در انجمن ها و تارنما ها
تصویب در گوگل مپ
تصویب در دایرکتوری
مفاهیم اول بهینه سازی off-page
گونه های seo
ما ۳ نوع بهینه سازی ( کلاه سپید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری ) داریم :

 



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

6. تجربه استفاده کننده را بهبود ببخشید

این   سئو سایت   بالاتر از محتوای سایت میباشد ، البته تجربه بهتر استفاده کننده در درجه بندی توانمند بهینه سازی هر روز اهمیت بیشتری مییابد. طبق گفته رابرت بریس در بلاگ خویش سه اصل UX که به سایت شما امداد می نماید وظیفه خویش را به صحت جاری ساختن دهد . \"طی دو سال قبل ، گوگل پیشرفت نموده است تا تاکید بیشتری بر تارنما هایی داشته باشد که تجربیات استفاده کننده کیفیت عالی را در سیستم کارداران و دستگاه ها ارائه میدهند. اگرچه عامل ها جايگاه بندی سنتی هنوز هم پاد شاه می‌باشند ، البته seo موتور کاوش به صورت فزاینده ای به سمت seo مخاطب تبدیل می گردد. براین اساس ، با برنامه نویس ها اینترنت خودکار فرمایید تا اعتقاد و باور نتایج فرمائید که مرور وبسایت شما راحت میباشد و هر پیوندی عمل می نماید و بازدید کنندگان شمارا به بخش بعدی اطلاعاتی که بدنبال آن میباشند هدایت می نماید.

 

7. یک کارشناس استخدام نمایید

همان گونه که تا قبل از اینً گفتم ، seo مهم عمدتا عقل سلیم میباشد. با این حالا ، در حالتی‌که بضاعت و توان پرداخت آن را دارید ، عاقلانه میباشد که برای اعتقاد و باور از سئو وب سایت خویش ، یک کارشناس سئو استخدام نمائید. یک مشاور یا این که تاکسی seo میتواند وبسایت شما‌را تحقیق کند و به ارزیابی کوشش آن در قبال مهم ترین لغات کلیدی شما بپردازد. آنان لیست حق تقدم بندی گردیده از مفاد مبادرت را در چنگ شما قرار میدهند تا به شما امداد نمایند تارنما خویش را به سطح بالاتری برسانید.

 

این یک خبر عالی میباشد: شما مورد نیاز وجود ندارد که یک جادوگر بهینه سازی باشید تا مطمئن گردید تارنما شما از حیث ارگانیک برای موتورهای کاوش گر قراردارد. به آسانی از عقل سلیم و هفت نکته معمولی ای که در صدر بیان شد استعمال فرمایید.

 


:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

قابلیت و امکان به کار گیری با گوشی
اینکه     سئو سايت  وبسایت شما متناسب با یک دستگاه گوشی باشد به تنهایی کفایت نمیکند. افزون بر آن بایستی پیوند ها، آیکون ها، متون، تصاویر و ویدئوها نیز با ورقه اکران کوچک تلفن های هوشمند، تطبیق داده شوند. در ساخت سایت خویش بایستی مطمئن باشید که کل نیازهای کاربرانی که با موبایل خویش وارد تارنما شما میگردند را مهیا سازید. در صورتی تارنما شما تجربه کاربری نیکی را در تلفن های همدم به بازدید کنندگان ارائه دهد و اصول بهینه سازی را نیز یاور آن رعایت کرده باشید ، شما مطلقاً جايگاه ی خیر و خوبی را در موتورهای جستجوی گوگل کسب مینمایید. با به کارگیری از تارنما mobile friendly test که گوگل به صورت بدون پول در مشت شما گذارده میباشد، میتوانید سازش سایت خویش را با دستگاه گوشی آزمایش نمائید و در شکل وجود اشکالات احتمالی، آنها را تصحیح نمائید.
10) اعتنا نمودن به ((Accelerated Mobile Pages (AMPs)
  
AMP یا این که به عبارتی Accelerated Moblie اپلیکیشن ایست ذیل لحاظ گوگل که مقصود آن، سرعت بخشیدن به ارائه ی محتوا در صفحه های کوچک خیس مانند تلفن همراه میباشد. این نرم افزار ی متن گشوده که از سال 2016 جز حاصل سکو بندی گوگل در لحاظ گرفته شد‌ه‌است، فورا تیم ای از سایت های مربوط به اصطلاح جستجوی شمارا در قالب چرخ فلک علامت میدهد. وقتی که شما بر روی هرمورد از این چرخ و فلک ها کلیک نمایید، آن تارنما بلافاصلهً بار گذاری می گردد.
طبق گفته ی Beris:
مدیریت پروژه ی AMP، به کارگیری از این نرم افزار می‌تواند مجال بار گذاری صفحه ها را به یک ششم کم کند و این به معناست که سرعت وبسایت شما شش برابر گردد.
صفحاتی که AMP در آنها فعال باشد، در جستجوهای گوگل بر روی تلفن همراه در درجه بالاتری قرار میگیرند. پس شما برای سئو خویش در موتورهای کاوش مایحتاج میباشد فاکتور AMP را قطعاً در حیث داشته باشید.
11) اعتنا نمودن به پوشه ( Robots.txt File)



:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 

 

مزایای وردپرس

 

رابط کاربری آسوده که به   سئو سایت   شما اذن می دهد به راحتی با آن عمل نمائید،

 

وجود تعداد بسیار متعددی قالب و پلاگین بدون‌پول و غیر مجانی که عملا منجر ساخت و ساز انعطاف بالایی برای تارنما شما می گردد،

 

وجود منابع آموزشی زیاد و دارای اعتبار برای حل خطاها احتمالی،

 

قیمت خوب پلاگین ها و قالب ها

 

 

 

 

 

 

 

معایب وردپرس

 

عدم وجود پشتیبانی بدون‌پول از طرف کمپانی وردپرس،

 

وجود چندین ایرادات امنیتی در سیستم. (که به راحتی قابل حل می‌باشند.)

 

 

 

 

 

 

 

2_ جوملا

 

جوملاقبل از اینکه وردپرس وارد دنیای CMS ها گردد، عملا جوملا شایسته ترین سیستم رئیس محتوا بود. همین درحال حاضر هم وبسایت های بزرگی مثل وبسایت کالج هاروارد به یاری این سیستم رئیس محتوا تشکیل شده اند. اما پس از اینکه وردپرس گوی رقابت را از جوملا دزدید، دیگر کمتر کمپانی و فردی عشق به به کارگیری از آن داراست. جوملا هم مثل وردپرس با لهجه PHP مندرج.

 

 

 

 

0 تا 100 الگوریتم شخص [Fred update] | جامع ترین یادگرفتن آپ دیت شخص

 

 

 

 

 

 

 

مزایای جوملا

 

وجود تعداد متعددی قالب و پلاگین بدون پول و غیر بدون پول،

 

گستردگی بالا و وجود منابع دارای اعتبار آموزشی،

 

 

 

 

 

 

 

معایب جوملا

 

پباده سازی و رابط کاربری خیر چندان مطلوب که عمل با آن را مقداری دشوار میکند،

 

عملکرد و گستردگی ضعیف نسبت به وردپرس

 

 

 

 

 

 

 

3_ دروپال

 

دروپالدر پیشین و برهه زمانی پیش از وردپرس، دروپال هم یکی‌از سیستم های مدیر محتوای دوست داستنی بود و یوزرها متعددی از آن به کارگیری میکردند. موسسات بزرگی در جهان برای مثال کمپانی MIT هم از این سیستم برای طراحی وب سایت شان به کار گیری کرده اند. دروپال هم با لهجه PHP درج شده.

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 

چه طور خواهیم توانست ایراد کنیبالیزیشن را حل کنیم؟

برای    سئو سایت  حل نقص‌ همنوع‌خواری طرز‌های متعدد وجود دارااست. در آغاز بهتر میباشد تصمیم بگیرید که میخواهید کدام مقاله را نگه دارید. بعد می توانید محتوا را یک دست کرده و یک مقاله بدون نقص و جامع داشته باشید و مطلبی که نمیخواهید حذف نمائید. ولی ریدایرکت 301 نیز برای این غرض گزینه به کار گیری قرار می گیرد، گرچه برخی از کارشناسان خیلی با ریدایرکت 301 زیاد، موافق نیستند. شیوه دیگر این میباشد که در شکل قابلیت و امکان یکی محتوا را پیرامون واژه و کلمه کلیدی دیگری با صرفه فرمایید تا دو مقاله با واژه و کلمه کلیدی شبیه جايگاه یکدیگر را نخورند.

 

چه‌طور خواهیم توانست ایراد       را حل کنیم؟

 

کنیبالیزیشن در seo چه تاثیری دارااست؟

پرواضح میباشد که زمانی دو یا این که یکسری مقاله مبتلا همنوع خواری میشوند به نوعی زحمات شما برای بهینه سازی از دست می‌رود. عوض اینکه صفحه ها شما با رقبا رقابت نمایند درواقع سرگرم رقابت با یکدیگر می گردند و کاری می‌نمایند که جايگاه هر دو محتوا افت نماید. در صورتی‌که که در شرایطی‌که آنان تجمیع شوند حتی میتوانند مرتبه‌های بهتری را به خویش تخصیص دهند.

 

توده‌بندی

 

اینکه محتوای گرانبها خودمان با یکدیگر رقابت نمایند و به نوعی با خودزنی جايگاه‌های ما افت نماید ابدا جذاب وجود ندارد. این پدیده کنیبالیزیشن یا این که همنوع‌خواری اسم دارااست و بخش اعظمی از مواقع از بروز اینگونه مشکلی بی‌خبر هستیم. به این ترتیب هر چه کارایی می کنیم به مکان بهبود مرتبه، منزلت محتوای ما افت می‌نماید. شایسته ترین عمل این میباشد به جای‌اینکه یکسری مقاله را روی لغت ها کلیدی شبیه باصرفه نمایید، تمامی را با هم تجمیع کرده و محتوای جامع بنویسید.

 


:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو کلاه سفید چیست؟


در    سئو سایت  شرایطی‌که می‌خواهید سوای نگرانی در ارتباط جریمه های گوگل از سکو بندی نیکی برخوردار گردید، باید استراتژی های سئوی کلاه سپید را در برگه ی خویش پیاده سازی فرمائید. سئوی کلاه سپید در راستای سرویس ها موتور های جستجو گر است و منجر ارتقاء مرتبه ی مثبت سایت ها می‌شود. استفاده استراتژی های سئوی کلاه سپید منجر لینک و پیوند های طبیعی و ارگانیک از سایر وبسایت ها می‌گردد.

این مورد تنها با تکثیر محتوای کیفیت بالا و مخاطب پسند نتیجه ها میگردد.

سئوی کلاه سپید به معنای استفاده تکنیک های گزینه تأیید گوگل به مراد seo و ارتقای سکو ی وبسایت میباشد. در تکنیک های سئوی کلاه سپید مخاطب و درخواست های وی در حق تقدم میباشد.

طبق قانون ها گوگل، تارنما ها می بایست مطابق با راهبرد های گوگل باشند. یعنی سایت ها و تلاش آن‌ها می بایست در سمت و سوی جلب رضایت و پشت گرمی یوزرها باشد و خیر موتور های کاوشگر.

برای دستیابی به‌این مورد بایستی محتوای با کیفیتی ایجاد نمایید که آیتم تقاضای یوزرها باشد و آنها‌را به تلاوت و مرور مطالب تارنما شما و به اشتراک گذاری آن با سایر افراد متمایل نماید.

اینگونه تارنما هایی متمایز از سایر وبسایت ها خواهند بود و میتوانند متکی بودن موتور های جستجو گر را جلب نمایند و در درجه های بالاتری نسبت به سایر قرار بگیرند.

آیا بکارگیری تکنیک های سئوی کلاه سپید مدام یک گزینش مطلوب و خوب میباشد؟
این قضیه بستگی متعددی به هدف ها شما داراست.

چنانچه در ادامه فعال سازی یک اسم و مارک تجاری دارای اعتبار می‌باشید که قصد فعالیت برای برهه زمانی زمان بر را داراست، پس بایستی به استراتژی های سئوی کلاه سپید تصور کنید.

به کار گیری از تکنیک های سئوی کلاه سیاه پیشنهاد نمی‌شود. چون:
سئوی کلاه سیاه گران خیس از هر مجال دیگری گردیده است:
گوگل بسیار باذکاوت خیس از پیشین شد‌ه‌است. بکارگیری تاکتیک های آشکار هرزنامه ها مانند لبریز کردن محتوا از لغت ها کلیدی به طور غیر طبیعی، اگرچه ارزان می باشند، البته دیگر تلاش ندارند. چون گوگل خیلی سریع به‌این قضیه پی میبرد. فقط راهکاری که دارید صرف مخارج زیاد برای از جمله خرید بک پیوند و یا این که دامنه های منقضی میباشد. البته در آخر خواهید رویت کرد که بکارگیری تاکتیک های سئوی کلاه سیاه خیلی گرانتر از تاکتیک های سئوی کلاه سپید آحاد میشود.

پیاده سازی سئوی کلاه سیاه خطرناک میباشد:
هیچ کس نمیخواهد به خیال استعمال از تاکتیک های سئوی کلاه سیاه در وبسایت خویش، گزینه جریمه های گوگل قرار گیرد. ولی پیاده سازی آن‌ها قادر است جریمه ی گوگل را برای این گروه از سایت ها داشته باشد. به این ترتیب شایسته ترین آیتم غربت از سئوی کلاه سیاه میباشد.

به کارگیری از سئوی کلاه سیاه به علم فنی متعددی نیاز دارااست:
دیدنی میباشد بدانید برای اینکه بتوانید الگوریتم موتور های جستجو گر را فریب دهید، می بایست سطح علم فنی زیاد و همینطور شعور عمیقی از چگونگی کارکرد سایت خویش داشته باشید.

از سوی دیگر، به کار گیری از تاکتیک های سئوی کلاه سپید میتواند از هر حیث به عایدی باشد. به همین برهان در‌پی ی نوشته‌علمی میخواهیم به چک بعضا از استراتژی های سئوی کلاه سپید بپردازیم:

برخی استراتژی های سئوی کلاه سپید
ساخت و ساز و نشر محتوای با باکیفیت و نفیس برای مخاطب
نسخه برداری مقاله از وبسایت های دیگر علاوه بر اینکه یک فعالیت غیر اخلاقی به حساب آورده می شود، در آخر قادر است سبب به زخم به سایت شما گردد.

گوگل مطالب تکراری را دوست ندارد، چون برای یوزرها ارزشی رفتار نمی نماید. به کار گیری از تاکتیک های سئوی کلاه سیاه برای ساخت و ساز محتوا قادر است سبب ساز به از در بین رفتن پشت گرمی یوزرها و شکاف دائمی آن ها از سایت شما خواهد شد.

در قبال کارایی فرمائید برای محتوای تارنما خویش وقت بگذارید و محتوایی جالب و نفیس برای مخاطب ایجاد نمائید. اینگونه محتوایی میتواند یوزرها را به وبسایت شما بکشاند و سبب ارتقای درجه سایت شما خواهد شد.

 



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

2- تمرکز خاصی بر روی بازدید کنندگان وب سایت دارااست.
سئو سایت  مشمول تغییراتی میباشد که برای بازدیدکنندگان تارنما سودمند میباشد.

همانطوری که میدانید یک کدام از حق تقدم های گوگل این میباشد که تارنما برای یوزرها موءثر باشد، پس این یکی ضروری ترین امور برای کار کشته کردن seo تارنما میباشد. خوشبختانه اکثری از راهبردهای مفید seo مشتمل بر اقداماتی میباشد که تجربه سایت را برای بازدیدکنندگان خویش بهبود می‌بخشد.

تاکتیک هایی مانند تکثیر محتوای با کیفیت خوب و بهبود فرصت لود کاغذ، قادر است تاثیر بسیار مثبتی در تجربه یوزرها (UX) داشته باشد.

3- این شیوه طولانی میباشد
استراتژی هایی که راهبرد گوگل را دنبال می نمایند و یک تجربه کاربری مثبت ساخت و ساز می نمایند (ضوابط را رعایت می نمایند)، اکثر وقت ها زمانبرتر از طریق های کلاه سیاه میباشد.

این یعنی شما برای اینکه حاصل شغل های خویش را مشاهده کنید بایستی شکیبایی پیشه نمایید.

ولی در سمت و سوی دیگر، seo کلاه سپید دارنده تاثیر زمانبر است. به همین استدلال میباشد که هنگام به کار گیری از استراتژی های پباده سازی گردیده برای بهبود تجربه وبسایت خویش، شما می‌توانید سکو متبوع خویش را برای لغت ها کلیدی به دست آورید.

این استراتژی ها شما‌را در معرض خطر جریمه گوگل قرار نمی دهد و یک اتفاق افتاد موثر بلند بازه است.

 

بهینه سازی کلاه سیاه چه چیزی است؟
seo کلاه سیاه

بهینه سازی کلاه سیاه دقیقا مخالف seo کلاه سپید است.

موردنیاز میباشد بیان‌کنم که seo کلاه سیاه چندین نحوه هایی میباشد که در بالا به شما یاری می نماید تا سایتتان به جايگاه خیر رسد و بازدید متعددی داشته باشد، ولی پس از مدتی گوگل تارنما شما‌را حذف می نماید چون طریق های seo کلاه سیاه تماما غیرقانونی میباشد و نقطه مقابل الگوریتم و قانون ها گوگل میباشد.

 



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


فعلا اشخاص بخش اعظمی با عبارت بازاریابی محتوایی آشنا میباشند   سئو سایت البته چنین متوجه گردیده‌اند که به معنای ساخت و ساز محتوا و به اشتراک گذاشتن آن در رسانه‌های گوناگون میباشد. این فقط بخشی از تعریف‌و‌تمجید میباشد، اینکه چه محتوایی می بایست ایجاد خواهد شد و این محتوا در چه رسانه‌ای منتشر شود قسمت اساسی دیگر بازاریابی محتوایی را تشکیل می دهد.در‌این نوشته‌ی علمی قصد داریم به ذکر بازاریابی محتوایی و تفاوت آن با ساخت محتوا بپردازیم.


در حالتی که به محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده در کسب وکارهای متفاوت توجه کرده باشید، به طبع بدین سود رسیده‌اید که محتوای ایجاد گردیده بیشتر برای تبلیغ تولید ها یا این که سرویس ها میباشد و به سیرتکامل‌ای نیستند که نیازها و خطاها مخاطبان را برطرف نمایند. صاحبان کسب‌وکار می بایست این قضیه را در حیث بگیرند که در حالتی‌که محتوایی که ایجاد می‌نمایند براساس نیازهای مخاطبان باشد به صورت حتم می توانند مخاطبان بیشتری را جذب نمایند و به عبارتی مخاطبان را به مشتری و مشتری را به مشتری بامسئولیت تبدیل نمایند. از این رو تصمیم گرفتیم که در اینجا تعریفی از بازاریابی محتوایی را ارائه نماییم. در نوشته ی علمی‌های بعدی در باب بازاریابی محتوایی بیشتر توضیح خوا‌هیم بخشید.

توصیه اینترنت سر: استراتژی بازاریابی محتوا در ۱۱ قدم برای ارتقا بازدید وبسایت

تعریف‌و‌تمجید بازاریابی محتوایی


برای بازاریابی محتوایی تعاریف گوناگونی از بینش‌های متعدد وجود دارااست. پیش از اینکه راجع به تعریف و تمجید بازاریابی محتوایی توضیح دهیم این را بایستی خاطرنشان کرد که از بازاریابی محتوایی با عنواین مختلفی خاطر گردیده است: انتشار سفارشی، رسانه ی سفارشی، رسانه مشتری، انتشارات مشتری، رسانه اعضاء، رسانه محرمانه، استراتژی محتوا، محتوای برندشده، رسانه‌های کمپانی، ژورنالیسم مارک، تبلیغات ساکن، بازریابی درونی و … . با این‌وجود شایسته ترین تیتر به عبارتی عبارت “بازاریابی محتوایی” میباشد . البته بازاریابی محتوایی چه می‌باشد؟

تعریف‌و‌تمجید رایج بازاریابی محتوایی


بازاریابی محتوایی یک پروسه بازاریابی برای کسب‌وکارهاست که غرض آن ساخت و ساز محتوای گران بها و بسیار دیدنی به مراد جذب، بدست آوردن و رابطه برقرار کردن با مخاطبان هدفی میباشد که از پیشین انتخاب کرده‌اید. در حالتی‌که استراتژی بازاریابی محتوایی، کاربردی و مطابق با نیازهای مشتریان پیاده‌ سازی گردد می تواند مشتریان وفاداری را برای کسب‌ وکارتان تولید نماید.

 



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1399 | نظرات ()