نوشته شده توسط : عباسی

بک پیوند ( backlink ) متساوی کلماتی زیرا لینک ورودی دارااست که بصورت پایین تعریف و تمجید می‌شود: سئو سایت بک لینک و پیوند در seo موتور کاوش یک لینک و پیوند یا این که لینکی میباشد که یک شیت اینترنت را به یک کاغذ اینترنت دیگر یا این که یک وبسایت دیگر دارای ارتباط می سازد.

بعضا از موتورهای کاوش مثل گوگل یک کدام از فاکتورهایی را که در موضع تارنما در برگه حاصل مفید می‌دانند تعداد بک پیوند ها میباشد. ولی این بدان شکل وجود ندارد که هر چقدر تعداد بک لینک و پیوند های یک تارنما بیشتر باشد، منزلت وبسایت در موتورهای کاوش فراتر خواهد بود.

شایسته ترین بک لینک و پیوند ها، آنهایی می باشند که بصورت طبیعی برای وبسایت پدید آمده اند و یا این که بعبارتی دیگر در فرآیند ایجاد آن‌ها از مکانیزم های خرید بک پیوند استعمال نشده میباشد.
فراگیری ایجاد کرد بک پیوند

جهت ایجاد کرد بک پیوند برای سایت متبوع خویش می‌توانید از فراگیری تحت به کار گیری فرمائید تا شاهد ارتقا درجه وبسایت خویش در موتورهای کاوش باشید. این نوشته‌ی‌علمی تمرکز اساسی خویش را روی یادگرفتن ایجاد کرد بک پیوند طبیعی قرار داده میباشد.

در آغاز بایستی یک لیست بی نقص از لغت ها کلیدی سایت به همدم صفحه های لندینگ پیج گردآوری گردد.
لیست گردآوری گردیده بایستی دارنده ردیف تاریخ و منزلت فعلی لغت ها کلیدی باشد تا بتوان در طی فرصت پیشرفت مقام را اندازه گیری کرد.
حالا مبتنی بر لیست وبسایت هایی که تا قبل از این گردآوری شد‌ه‌است و خواهیم توانست از آنان بک پیوند تهیه و تنظیم نماییم تعیین و روزمره قادر خواهیم بود تا 10 تا بک پیوند به سمت تارنما هدایت نماییم.
روش پیوند دادن به تارنما به این شکل میباشد که در تارنما هایی که می قدرت حیث تصویب کرد بجای اسم وبسایت، اسم واژه و کلمه کلیدی متبوع نوشته میگردد و بجای نشانی تارنما، لندینگ پیج متبوع نوشته می‌گردد.
بک پیوند هایی که از روش تصویب لحاظ گرفته می‌گردد، باید یک لحاظ در خصوص با پست متبوع نوشته گردد که اینترنت مستر آن وبسایت حیث ما‌را تا حد قابلیت و امکان پذیرش کند.
در انجمن ها و بلاگ ها زیرا شیوه برای قرار دادن لینک و پیوند گشوده خیس میباشد براحتی می اقتدار قسمتی یا این که تمام متن کاغذ لندینگ پیج اسکن خواهد شد و بعضی از عبارات کلیدی بصورت لینک و پیوند به برگه لندینگ پیج دارای ربط خواهد شد.
تا حد قابلیت از قراردادن پیوند در سایت هایی که بصورت پاپ آپ گشوده میشوند یا این که دارنده مزارع پیوند می باشند ( بالای 100 تا لینک و پیوند) جلوگیری گردد.
بعضا انجمن ها میباشند که می قدرت از آن ها لینک و پیوند اخذ کرد اما بایستی پستی که در انجمن قرار داده می‌گردد جنبه تبلیغات نداشته باشد، از این رو باید در گزینش اسم پست و متن یک مقدار مشابه تیم بندی پست های آن انجمن صورت بپذیرد تا بتوانیم بعد بصورت تحت پوستی تنی چند از لغات کلیدی پست را به سمت لندیگ پیج خویش هدایت کنیم.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

ساخت‌و‌ساز محتوا مطرح ترین استدلال برای رویش بهینه سازی وب سایت محسوب میشود و می بایست سئو سایت دقت متعددی به آن داشته باشیم. در واقع یکی مهم‌ترین پایین شاخه های seo، محتوا میباشد و موتورهای کاوش مدام بر ساخت محتوای جدید و به روز گردیده تاکید داشته اند، البته حقیقتا برورسانی محتوا چقدر در seo و درجه گیری تاثیر دارااست؟ در‌این نوشته‌ی‌علمی
قصد داریم تا دلایلی که خوب میباشد محتواهای خویش را بعداز مدتی بروزرسانی نمائید را توضیح میدهیم. در صورتیکه به
دنبال این عارضه ها میباشید تا نقطه پايان این نوشته ی علمی با طهران سرور یاروهمدم باشید.
مراد از بروزرسانی محتوا چه چیزی است؟

در آغاز عالی میباشد با معنا بروزرسانی محتوا آشنا شویم و اساسا بدانیم به چه کاری بروزرسانی محتوای مطالب
گفته میشود. اکثری از اشخاص دقیقا نمی دانند مراد از آپ تو دیت رسانی محتوا و کردار محتوای جدید چه می باشد.
در واقعیت شما ممکن میباشد مطالب گوناگونی را در تارنما خویش منتشر فرمایید که به گذر زمان مجال طراوت خویش را
از دست می‌دهند و مطالب جدیدی به آن اضافه گردیده‌است. از آن جایی که مقاله شما در گوگل ایندکس
گردیده و در نتیجه ها کاوش نیز به یوزرها نمایش داده میشود، خوب میباشد به مکان تکثیر پست تازه مقاله
قبل خویش را تصحیح و بروزرسانی نمایید. بر پایه ی الگوریتم کافئین گوگل بروزرسانی محتوا و به روز منظم منجر
می گردد که ربات های خزنده بیشتر به تارنما شما سربزنند.
گوگل چطور از بروزرسانی ما باخبر می گردد؟

شرکت گوگل روز آپ تو دیت درحال پیشرفت در مسئله های متعدد میباشد و حتی بعید وجود ندارد که یک سری سال دیگر
تبدیل به یک ابر کامپیوتر بشر نما خواهد شد! گوگل به کلیه چیز اهمیت می‌دهد و یکی آنان بروزرسانی
محتواها میباشد. اولی الگوریتمی که به بروزرسانی محتوا اهمیت می بخشید، کافئین بود. که در سال ۲۰۰۹
غوغایی به‌پا‌کرد. کافئین یاری می نماید که وبسایت هایی که بروزرسانی محتوا را به صورت تروتمیز و مداوم اجرا
می‌دهند، سریع خیس ایندکس شوند. همینطور الگوریتم freshness نیز در این‌راه یاری متعددی به آشنایی اینگونه
تارنما های می نماید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

1. دریافت کردن لینک و پیوند از وب سایت های خبری: وبسایت های خبری پر طرفدار می باشند سئو سایت و از دید اعتبار دامنه و اعتبار ورقه، کار کشته می باشند. با پیوند دریافت کردن از وب سایت های خبری میتوانید ترافیک وب سایت خویش را ارتقا دهید.
2. تصاحب کردن لینک و پیوند فرنگی از رقبا: داشتن یک استراتژی پیوند سازی فرنگی، شمارا قدرتمند می سازد با ساخت و ساز محتوای بسیار توانمند، رقبا را به پیوند دادن به خودتان ترغیب نمایید. لینک و پیوند هایی که رقبا به شما می‌دهند، گران بها میباشند و تاثیر نیکی در بیزنس شما دارا‌هستند.
3. دریافت کردن بک لینک و پیوند از فروم ها: در فروم های فعال در حوزه تخصصی کاری خویش کاوش فرمایید و لینک و پیوند وبسایت خودتان را در آنان قرار دهید.
4. به دست آوردن بک لینک و پیوند از پروفایل کانال اجتماعی: شبکه‌های‌اجتماعی از محبوبیت متعددی برخوردارند و تولید پروفایل در آنها، می تواند ترافیک بیشتری را به سمت وب سایت شما هدایت نماید. صورت بوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر، جی پلاس و... را متناسب با تجارت خویش، فعال‌سازی نمائید و با محتوای مطلوب، آپ تو دیت رسانی نمائید. تعیین شبکه های عمومی بایستی طبق استراتژی پیوند سازی فرنگی صورت پذیرد و فارغ از اپ، جز سردرگمی برای شما فیض ای نخواهد داشت.
5. به دست آوردن پیوند فرنگی از وب سایت های مختص عیب گیری و آنالیز: وبسایت هایی که به طور تخصصی به عیب گیری و محاسبه تولیدها می‌پردازند، شایسته ترین جا برای به چنگ آوردن پیوند می‌باشند. از آنها بخواهید در عوض اخذ هزینه انتقاد و نظارت، به وبسایت شما بپردازند.
۶ ابزار موثر برای پیوند سازی فرنگی چه است؟

بعد از تنظیم استراتژی پیوند سازی فرنگی، برای جاری ساختن و ارزیابی ترازو پیشرفت خویش، ناچارید از ابزارهایی منفعت بگیرید که شایسته ترین آنان را در اینجا به شما معرفی می کنیم:
1. Google Webmaster : با به کار گیری از این ابزار می‌توانید منزلت وبسایت خویش را رضد نمایید و ملاحظه کنید در چه عبارت های جستجویی، در حاصل اکران داده گردیده اید‫. اخذ گزارش بک لینک و پیوند های گوگل اینترنت مستر به شما یاری می نماید تا استراتژی لینک و پیوند سازی فرنگی خویش را تغییر و تحول دهید یا این که در شکل نیاز، تصحیح نمائید‫.
2. Check my links : میتوانید با به کار گیری از این وبسایت، لینک و پیوند های شکسته، داخلی و فرنگی تارنما خویش را در دست گرفتن نمایید‫.
3. Moz : این تارنما شایسته ترین وبسایت برای بهینه سازی وبسایت و آنالیز لینک و پیوند های وبسایت میباشد که همه پیوند هایی را که به وب سایت شما داده شد‌ه‌است، نماد می‌دهد‫.
4. Open Site Explorer : این وب سایت ابزار بی نظیری برای تجزیه و بررسی بک لینک و پیوند و شناسایی معیار محبوبیت لینک و پیوند میباشد که به شما قابلیت و امکان می‌دهد تارنما خویش را چک فرمائید‫.
5. Ahrefs : این وبسایت نیز بی نقص ترین ابزارها را برای محاسبه تارنما، بک پیوند، اعتبار دامنه، اعتبار برگه و‫… در چنگ شما می ‌گذارد.
6. ‫:Ranksignals این تارنما شاید از کاربردی ترین تارنما هایی باشد که در دریافت کردن بک لینک و پیوند به شما یاری دهد چون لینک و پیوند های تشکیل‌شده به وسیله رقبا را به شما نشانه میدهد و شما میتوانید با ارزیابی ظریف رقبای خویش، استراتژی پیوند سازی خویش را توانمند خیس فرمائید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

برای با صرفه کردن یک وبسایت خبری شما با بحران هایی مواجه خواهید شد که ما بعضا از این معضل ها سئو سایت را برای شما توضیح خوا‌هیم بخشید ولی این تنها یک بخش از ماجراست.
شما برای seo وبسایت خبری بایستی آحاد مواقعی که در seo از اهمیت برخوردارند را نیز رعایت نمائید. زمانی شما دارید یک محتوا در وبسایت غیر خبری مینویسید در صورتی تیتر نیکی گزینش نکردید، می توانید به راحتی پس از تعدادی ماه تیتر این محتوا را تغییر تحول بدهید و هنوز هم با آن ورودی اخذ نمائید البته در تارنما خبری در شرایطی که شما فرصت طلایی را از دست بدهید و با یک تیتر غیر دیدنی مقاله را منتشر نمائید رقبای شما به راحتی ترافیک را از چنگ شما در می‌آورند.

ساخت‌و‌ساز محتوا در تارنما های خبری بایستی با سرعت بالا و روزمره شکل بگیرد. درسته که ساخت‌و‌ساز محتوای تازه برای کلیه وب سایت ها اساسی میباشد البته برای وبسایت خبری این مورد مهم‌ترین بخش فعالیت میباشد.
بهینه سازی برای کل بخش های یک وبسایت خبری مثل لغت ها کلیدی، تگ ها ، عکس ها و ... اهمیت داراست. در یک وب سایت خبری شخصی که از ریز و درشت seo بی خبر میباشد نمیتواند با امتحان غلط دست به بهینه سازی وبسایت خویش بزند به این دلیل که مجال آن را ندارد.
معضل های بهینه سازی وب سایت خبری

در تحت بعضا از بحران هایی که برای بهینه سازی یک وبسایت خبری با آن مواجه خواهید شد را برای شما آورده ایم.
- تاریخ انقضای خبرها ذیل میباشد

برای یک تارنما خبری شما مدام بایستی محتوای آپدیت بنویسید خیلی از موضوعاتی که درباره‌ی آن‌ها مقاله مینویسید می توانند به راحتی بعداز 24 ساعت قیمت خودشان را از دست بدهند. پس پس از یک زمان ترافیکی که‌این خبر ها وارد میکردند کمتر و کمتر شود. برای مثال فرض نمائید شما یک خبر راجع‌به غالب شدن آقای x در همه پرسی سر کردگی جمهوری ایالات متحده در سال 2020 نوشتید آیا این مقاله چندین سال آن‌گاه هم به اندازه سال ساخت‌و‌ساز بازدید کننده خواهد داشت؟ قطعا خیر.
به همین عامل شما می بایست محتوای مدام سبز برای تارنما خودتون بنویسید. محتوای مدام سبز به ارتقا ترافیک وبسایت شما امداد میکند. محتوای مدام سبز محتوایی میباشد که بعداز سپری شد مجال نیز اهمیت خویش را از دست نمیدهد. پس می توانید در یک قسمت از وبسایت خبری خویش محتواهایی ایجاد نمائید که همواره برای شما ترافیک وارد نمایند.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

seo محتوا
در اینجا، محتوا صرفا به عنصرها قابل مشاهده روی کاغذ مانند متن‌ها و تصاویر اشاره نمی نماید. همینطور سئو سایت مشمول عناصری میباشد بوسیله استفاده کننده قابل مشاهده نیستند: مانند تگ alt یا این که توضیحات متا.

متن کاغذ
برای بازه زمان بر، seo متن مبتنی بر چگالی عبارات کلیدی جاری ساختن شد. این روش اینک جایگزین گردیده‌است که نخست با به کارگیری از ابزارهای وزن دهی مانند WDF*IDF و در سطح بعدی استعمال از ساختار پیلار کلاستر. مقصود از سئو متن بایستی مدام تولید متنی باشد که خیر صرفا مبنی بر یک واژه و کلمه کلیدی تشکیل شده باشد، بلکه ادغام اصطلاحات و تک تک عبارات کلیدی را به شایسته ترین صورت ممکن پوشش دهد. بدین ترتیب یقین نتیجه ها می‌گردد که یک محتوا موضوعی را به ظریف ترین و جامع ترین صورت ممکن تعریف می نماید.

عنصرها ساختاری متن:
این مشمول استعمال از گزاره ها یا این که لیست های گلوله ای، برچسب های h-heading و بولد یا این که ایتالیک شدن موادسازنده متن یا این که عبارات می‌گردد. این موادسازنده سبب ارتقا خوانایی محتوا میشوند.

تصاویر
کلیه تصاویر، موادسازنده محتوای مهمی می‌باشند که میتوانند با صرفه شوند. آن‌ها می‌توانند به ارتقاء رابطه محتوا امداد نمایند و تصاویر seo گردیده می‌توانند به تنهایی در جستجوی تصاویر گوگل مرتبه بندی شوند. در عین اکنون، آن ها می‌توانند واحد سنجش جذابیت یک تارنما را برای یوزرها ارتقاء دهند. آلبوم های دیدنی همینطور می‌توانند فرصت به کار گیری یوزرها از تارنما را ارتقاء دهند. اسم و alt تصاویر بخشی از سئو تصویر میباشد.

ویدیو
بیشتر مواقعی که در امر تصاویر درستی می نماید درخصوص ویدیو نیز صحت می نماید. متخصصان بهینه سازی می بایست اعتنا ویژه ای به‌این مورد داشته باشند که محتوای سمعی و بصری ارائه گردیده در صفحه های آن ها در واقع بوسیله یوزرها قابل مشاهده باشد.

متا تگ ها
تایتل و متا توضیحات دو عنصر اصلی بهینه سازی داخلی می‌باشند که بر CTR (نرخ کلیک) صفحه ها حاصل موتورهای کاوش تأثیر میگذارند. این دو عنصر به وسیله استفاده کننده در شیت قابل مشاهده نیستند، البته گشوده هم بخشی از محتوا محسوب می‌شوند و می بایست در کنار متن‌ها و تصاویر سئو شوند.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

بهینه سازی داخلی از مهمترین مفاد اول گوگل میباشد.

گوگل تا پیش از سال 2016 به انبوه متن در صفحه های بسیار دقت می کرد و از هدف ها سئو سایت اساسی آن بود البته با سپری شد فرصت متوجه شد که متن زیاد در صفحه ها تارنما عالی میباشد ولی خیر الزاما کلیه نوع متنی. اخذ که آحاد متون می بایست اثرگذار باشند و نیاز استفاده کننده را برطرف نمایند. به همین برهان در سال 2016 از الگوریتم مرغ مگس خوار رونمایی کرد. این اگوریتم به محتویات تارنما و رضایت مخاطب بسیار اهمیت می دهد. در حالتی که که رضایت استفاده کننده را به همپا داشته باشد گوگل هم آن را قبول داراست. متوجه این قضیه باشید که مبتنی بر رضایت استفاده کننده ساخت و ساز محتوا فرمایید. در صورتیکه تنها به تاءمل بهینه سازی وبسایت می‌باشید شما باخت میخورید.

ما دراین نوشته ی علمی بدین سوال ها شما درباره با تکنیک های داخلی بهینه سازی جواب داده ایم:
1- seo داخلی دارنده چه روشهایی است؟
2- چرا ما می بایست از روشهای با صرفه seo داخلی به کار گیری کنیم؟
3- نکات مرتبط با بهینه سازی داخلی چه است؟
4- آیا طریق نشانی دهی مرتبط با بهینه سازی داخلی می‌شود؟
5- آیا متاتگ ها در seo داخلی مفید میباشند؟
6- چرا بهینه سازی داخلی اصلی میباشد؟

نقش لغات کلیدی در seo داخلی:

گزینش لغات کلیدی از مهم ترین حق تقدم های ما برای جذب استفاده کننده و بازدید از سایتمان میباشد. در واقع شما بایستی با ادبیات و جست و جویبار یوزرها آشنا باشید. به عنوان مثال در خصوص متنی سرچ فرمائید و مشاهده کنید سایر یوزرها آن را با چه نوع ادبیات دیگری جست و جو کرده اند. در واقع خودتان را تحت عنوان مخاطب در لحاظ بگیرید و نیازهای بک مخاطب را در طی ورود به سایتتان برآورد فرمایید. شما با این طریق به پیشرفت هرروزه خواهید رسید.

بر پایه ی عبارات کلیدی میباشد که گوگل وب سایت شما‌را در ورقه نتیجه ها بالا میاورد. پس در گزینش لغت ها کلیدی بسیار دقت نمایید. در کنار این، ابزارهایی نیز وجود داراست که به شما کلمه ها کلیدی که زیاد از طرف استفاده کننده جست و جو گردیده است را نماد می دهد همچون: Keyword Planner




نقش تیتر و متا تگ توضیحات در بهینه سازی داخلی:

تیتر ومتا تگ توضیحات در بهینه سازی وب سایت شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود. این دو پارامتر برای مخاطب در صفحه ها اکران داده نمی‌شود البته براساس این دو گوگل تارنما شمارا در ورقه نتیجه ها بالا میاورد. تاثیر دو پارامتر بالا در بهینه سازی چندان زیاد وجود ندارد البته گوگل آن ها را اساسی تلقی نموده است. شما در صورتی تیتر و توضیحات قابل قبولی را برای سایتتان در حیث بگیرید گوگل براحتی آن را برای استفاده کننده بالا می‌آورد. پس کوشش فرمائید که تیتر و توضیحات دقیقا مرتبط با محتوای کاغذ باشد.

این دو پارامتر در هدر صفحه ها وب سایت شما قرار می‌گیرند. description و title

Description برای توضیحات شیت به عمل میرود که ولی محدودیت کاراکتر داراست.

Title نیز برای تیتر ورقه. که هرچه کوتاه خیس و بدیهی خیس باشد همت و بازدی بیشتر میباشد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

جاری ساختن شغل های مربوط به سئو خارجی (Off site سئو) در حالتی که طبق سئو سایت اصول و در چهار چوب درست در بستر علم و تجربه صورت پذیرد سبب به حصول سود مطلبوب شود ولی جاری ساختن بالعکس آن سبب منجر کاهش سکو و در مواقعی بروز پنالتی گوگل و حذف از نتیجه ها کاوش گوگل شود.
محتوای تحت به وضوح بیان‌کننده معنی بک لینک و پیوند در seo میباشد:

زمانی که یک شیت در اینترنت به برگه ای دیگر پیوند می‌شود مضمون‌ Backlink به در میان میاید، معمولی بگوییم: لینک و پیوند ها مهمترین فاکتور از فی مابین بیش تر از ۲۰۰ فاکتور درجه بندی گوگل می‌باشند.
چرا پیوند ها در بهینه سازی از اهمیت ویژه ای برخوردارند؟

با یک نگاه کلی می اقتدار فهمید که‌این وجود پیوند ها بود که سبب پدیدار شدن موتور های شد. خزنده های اینترنت از روش تعقیب کردن پیوند ها صفحه ها را پیدا و ذخیره کرده و آن گاه بر طبق بیش تر از ۲۰۰ فاکتور درجه بندی می نمایند. وب یک تار عنکبوت میباشد که هر تار پیوند، عنکبوت خزنده و کانال تارها جمعا در کنار یکدیگر دنیای اینترنت را تشکیل میدهند.

همگی لینک و پیوند ها در seo در مجموعه بندی تحت قرار می گیرند:

پیوند طبیعی Natural link: بک لینک و پیوند هایی که شما در ایجاد کرد آن هیچ نقش مستقیمی ندارید. این تیم از لینک و پیوند ها معمولا به جهت وجود ساخت محتوا کیفیت عالی در وب سایت، منبع یا این که مارک بودن در حوزه ای خاص به وب سایت داده می‌شوند.

پیوند دستی Manual link: لینک و پیوند‎‌‎هایی که به طور دستی در وب برای ارتقاء درجه به نحوه‎‎‌های ذیل ساخته میگردند:

ارسال آدرس اینترنتی و درخواست لینک و پیوند.
لینک و پیوند امضا.
پیوند در نظرها دیگر تارنما ها.
لینک و پیوند از دایرکتوری.
بازنشر مطالب در تارنما های خبری.
کانال بلاگ محرمانه.
اشتراک گذاری کلیپ.
تصویب لینک و پیوند فرم های انلاین.

لینک و پیوند ها اساسی می باشند البته به شرطی که …

تا اینجا گفتیم که بک لینک و پیوند در واقع او‌لین فاکتور تاثیر گذار در رویش درجه تارنما میباشد ولی می بایست بدانید که هر لینکی به عایدی شما وجود ندارد و این وضعیت میباشد که روش اثر گذاری پیوند بر روی وبسایت را معلوم می نماید. تکنیک های سئوی آف پیج (پیوند بیلدینگ) در بهینه سازی عبارتند از:



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

دانش بازاریابی اثبات نموده است در عرصه پزشکی مارک ها بسیار اهمیت دارا‌هستند و اکثر وقت ها عموم سئو سایت به مارک های دارای اعتبار و شناخته گردیده وفادارند. این مارک میتواند، مارک یک راس سرویس ها درمانی، محصول ها یا این که حتی مارک فردی پزشکان باشند. امروزه رقابت در عرصه پزشکی بسیار بغرنج میباشد و اکثر وقت ها عموم با کاوش میان پزشکان، مرکزها درمانی، ارائه دهندگان اشکال سرویس ها و ... آیتم ما یحتاج خویش را آگاهانه تعیین می نمایند. بهینه سازی وب سایت پزشکی قادر است نقش بسیار بزرگی در‌این رقابت داشته باشد.

مقاله پیشنهادی: بهینه سازی وب سایت شرکتی

در‌صورتی‌که که تصمیم گرفته اید خدماتی را در عرصه سالم و پزشکی از روش وب سایت ها و در فضای مجازی معرفی کنید، seo وب سایت می‌تواند در افزایش رده مارک شما بسیار تاثیرگذار باشد. امروزه کلیه فعالان عرصه پزشکی به مارک دارای اعتبار و پزشکان به مارک فردی توانمند برای توفیق در عرصه شغل خویش نیاز دارا‌هستند و بهینه سازی وب سایت قادر است گامی بلند در تکوین این مارک باشد. مشخصا مارک سازی در محبوبیت و جلب اتکا مخاطبان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

بهینه سازی وبسایت پزشکی می‌تواند موردنیاز دسته بزرگی از فعالان عرصه تندرست و پزشکی باشد. پزشکان، دندانپزشکان، مرکزها درمانی و ارائه دهندگان سرویس ها و تولید ها تخصصی تمامی اشخاصی میباشند که به بهینه سازی وب سایت پزشکی نیاز دارا هستند. وب سایت هایی با seo عالی میتوانند در جلب مخاطبان، بازاریابی و جذب تبلیغات چیره خیس شغل کنند. اگر که از این طریق برای بازاریابی خویش به کار گیری نمایید میتوانید در مقطع مجال کوتاهی تاثیر آن را بر بسط بازار خویش مشاهده کنید، به دلیل آنکه اکثر زمان ها یوزرها جذب گردیده به وب سایت شما در غایت به مشتریان شما در دنیای حقیقی وواقعی تبدیل خواهند شد.

مقاله پیشنهادی: استراتژی seo در دیجیتال مارکتینگ

ساخت وب سایت پزشکی
پباده سازی حرفه‌ای وب سایت نیاز اول بهینه سازی

در شرایطی‌که دوست دارید تا وب سایت شما در عرصه پزشکی، بهینه سازی با صرفه ای داشته باشد، خوب میباشد قدم اولیه را صحیح بردارید و وب سایت خویش را اصولی و حرفه‌ای پباده سازی نمایید. ساخت وب سایت حرفه‌ای و اصولی نقش متعددی در seo وب سایت پزشکی داراست. وب سایت های پزشکی بایستی پباده سازی قابل قبولی داشته باشند تا یوزرها بتوانند به راحتی از وب سایت به کار گیری کنند. به کار گیری اصولی از رنگ ها، در دسترس بودن مطالب و .... کلیه از نکات تاثیرگذار می‌باشند. استفاده کننده می بایست تجربه خیر و خوبی در تارنما داشته باشد تا مجدد به وب سایت برگردد. تجربه کاربری بهتر متاثر از عامل ها زیادی مثلا سرعت لود وبسایت، نشانی به یاد ماندنی در ذهن و ... میباشد که همه مد لحاظ یک طراح تخصص دارد.

همینطور بسیار از نکات فنی در طراحی وب سایت می‌توانند در بهبود seo وب سایت پزشکی موءثر باشند. گزینش هاست، سرعت وب سایت، امنیت وبسایت، کد نویسی اصولی و درست و ... برای داشتن بهینه سازی مطلوب ضروری میباشد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

با HTTPS بسیار کارامد خیس هست، برای مثال برخلاف HTTP، در HTTPS داده ها امنیتی وب سایت شما ذخیره می‌گردد. این سئو سایت گزینه به‌این مضمون‌ میباشد که داده ها اکران داده گردیده فقط ترافیک بدون واسطه را اکران نمیدهند. این آیتم خویش یک مزیت برای بهبود سئو است.
امنیت و حریم محرمانه

همانند هر سیستم امن دیگری، HTTPS هم برای مدیران وب سایت ها و هم برای مشتریان احساس امنیت را القا میکند. امنیت سایت سبب ساز می‌شود که شما از خسارات مالی و سرقت داده ها در امان باشید و همینطور اعتبار و سوابق شما به خطر نیفتد.
فرآیند تغییر‌و تحول HTTP به HTTPS

جابجایی وب سایت از HTTP به HTTPS یک مراحل بی آلایش و سرراست میباشد:

 


خرید ssl certificate
سند SSL خویش را در میزبانی سایتتان نصب نمائید.
مجددا کلیه پیوند های خویش را تحلیل فرمائید. هر آدرسی که از HTTP به HTTPS تغییر و تحول نکرده باشد، بعد از جابجایی از شغل می افتد.
با تولید ۳۰۱ redirect ، گوگل و بقیه موتورهای کاوش را از تغییر و تحول HTTP به HTTPS با خبر نمائید. با این شیوه هرکسی که سایت شما‌را bookmark کرده‌با‌شد، بعداز تغییرات شما به طور خود کار،به نشانی تازه HTTPS شما ریدایرکت شود. با اعتنا به اینکه Search Console، HTTP و HTTPS را دو وب سایت غیروابسته درنظر می گیرد، در صورتی‌که که بعضا از صفحه های شما هم ازHTTP استعمال میکنند و هم از HTTPS، مورد نیاز میباشد که شما برای هرکدام از آن ها یک search consoleجداگانه ساخت‌و‌ساز کنید.

فیض گیری

مذکور بایستی برای جابجایی شما به HTTPS و ایمن کردن تارنما شما کافی باشد. با این حالا با دقت به ابهام SSL و یک‌سری استدلال دیگر همانند افزونه های گوناگون، عالی میباشد در آغاز نگاهی عمیق خیس بدین مساله بکنید و آن گاه مبادرت به تغییر تحول نمایید. شما می توانید جواب های اکثری از سوالاتتان را درین پیوند که مرتبط با شیت قانونی Google برای جابجایی از HTTP به HTTPS است، پیدا نمائید.

یک چیز که مسلم میباشد این میباشد که عالی میباشد مدام برای اعمال تغییرات ممکن، پیش فعال باشید امید داریم با قرائت این نوشته‌ی علمی با تاثیر ssl بر بهینه سازی آشنا گردیده باشید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

مسلماً میدانید که سرعت بار گذاری صفحه های وب سایت اهمیت بسیار متعددی داراست. یوزرها وقت کمتری روی تارنما‌های کُند می گذارند و با بستن زودهنگام ورقه سئو سایت به گوگل می‌فهمانند که‌این وبسایت عالی وجود ندارد. هم اکنون یکی دست اندرکاران تاثیر گذار روی سرعت وب سایت چه چیزی است؟ وسعت عکس‌ها! با با صرفه کردن وسعت عکس‌ها می توانیم به بهبود سرعت بار گذاری صفحه های وب سایت امداد میکنیم. سفارش میکنم برای اینکه بتوانید وسعت تصاویر سایتتان را سوای افت کیفیت کاهش دهید، از اینترنت‌تارنما Optimizilla یاری بگیرید.

نکتۀ دیگری که در زمینه ی seo تصاویر وب سایت وجود دارااست، گزینش اسم مطلوب برای آنها و به کار گیری از تگ Alt میباشد. تگ Alt به موتورهای کاوش امداد می‌نماید متوجه قضیه عکس و رابطه آن با متن شوند. برای داده ها بیشتر در ارتباط تگ alt میتوانید به مقالۀ تگ آلت چه است در بلاگ ما رجوع‌کنید.

شاید برایتان دیدنی باشد که بدانید، پست‌هایی که دستکم یک عکس در آنها به‌فعالیت رفته نسبت به پست‌هایی که سوای عکس میباشند مقام خیلی بالاتری دارا‌هستند.

ریسپانسیو بودن وبسایت یا این که هماهنگ شدن با موبایل‌های گوشی

در سال 2015 گوگل به طور رسمیً گفت، تارنما‌هایی که ریسپانسیو یا این که به عبارتی برخورد‌گرا نباشند به رده‌های ذیل‌خیس نتیجه ها گوگل نزول خواهند کرد. ریسپانسیو بودن وب سایت به‌این مفهوم میباشد که هنگامی کاغذ را کوچک و تبارک می کنید، یا این که در دستگاه‌های دیگری مثل تلفن همراه و تبلت آن را گشوده میکنید، ساختار ظاهری آن بهم نریزد.

و... بالاخره وعدۀ گوگل عملی شد. معدود‌نادر تارنما‌هایی که ریسپانسیو نبودند موقعیتشان را از دست دادند و به جايگاه‌های ذیل‌تری رسیدند. پس در طول طراحی وب این نکته را مسلماً حیث نمائید و سایتی پباده سازی نمایید که ریسپانسیو باشد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()